Himmelsk # 7

Jeg kom en smule for sent i aftes. Ville have fanget lidt solnedgang. Det lykkedes ikke!!
I stedet lykkedes det at fange det absolut sidste lys den 26. oktober 2010…..Og skumring er jo også flot…
Billede 021 Billede 022
Himlen og  fjorden har fuldstændigt samme farve, og de svaner der gled stille rundt forsvandt helt i det manglende lys.
Luften var kold og frisk i aftes derude ved Herslev strand….og da det sidste billede var skudt, sad jeg stille på en sten og så det blive helt mørkt.
Se flere himmelske billeder her.
4987378325_b77095bd20_b[1]

32 meninger om “Himmelsk # 7

  1. Så utrolig vakre bilder – stilig at himmel og hav har helt lik farge!Takk for koselig hilsen på min blogg også :)Klem fra Bekka

  2. Det er lige gået op for mig at jeg faktisk er meget meget glad for den blå time. Uanset om det er sommer, vår, høst eller vinter….og alligevel er det første gang jeg fotograferer den blå time. Tak for jeres søde ord :-))

  3. En flott opplevelse 🙂 Nydelige bilder at den siste ly den 26.okt 2010. Takk for at du ville dele den med oss. Den blå timen er til å tenke gode tanker :))

  4. vakker blå farge ;)Nei det er sant,vi lever så hektiske liv at… pass it on…er nesten umulig…trist egentlig.Men jeg har fått en glede og du har fått en glede i posten så for vi glede oss over det :):)Klemmer fra meg 🙂

  5. Flotte bilder!Takk for kommentar på mitt himmelsk innlegg 🙂 Det er tatt utenfor Ebeltoft i Danmark 🙂 Var der en uke i sommer, så har maaange bilder fra Danmark :)Ha en fortsatt fin uke 🙂

Der er lukket for kommentarer.