ABC — Å

Så nåede vi frem til sidste bogstav i denne omgang af Petunias norske ABC-leg.

Jeg har dykket i arkiverne og vælger at lave et fotoalbum, som jeg kalder

Årets gang

Her har jeg lagt eet billede fra hver af årets 12 måneder, eet år baglæns….

Jeg takker for denne udfordring. Det har været sjovt at lege med.

Se mange flere eksempler på Å hos Petunia….

22 meninger om “ABC — Å

  1. En veldig god idé å lage et slikt album, og så mange flotte bilder da! Jeg har tenkt på om jeg skal lage en kalender for neste år, det høres artig ut 🙂

  2. Häftigt inlägg!Smart idé och fina bilder.Tusen tack för dina fina ord och jag hoppas att vi då och då kan titta till varandra, oavsett ABC-leken :))Mvh Halina

  3. Heisann! Jeg prøvde å legge inn en kommentar på din tipptippolderfars hus /november, men det gikk ikke. Jeg har ikke den ID'en.Det så ut til å være et riktig koselig bondehus. Eksisterer det ennå?BVra jobba med Å, Annette ;:OD)Blir du med fortsatt?Ha flott kveld uten grisete husvegg!

  4. Vilken bra idé med årets gång! Många fina bilder. Min favorit är lilla Homer, som ligger och sover på soffan. Han är ju såå söt!

  5. Årets gang var et fint og smart valg for tema på bokstaven Å. Man tar jo mange bilder gjennom året og jeg har akkurat satt og plukket ut 12 bilder jeg skal ha som kalenderbilder på kalenderen for 2011!!Takk for denne gang! Det har vært kjekt å bli kjent med så mange nye bloggere og også blogger fra Danmark og Sverige!! Jeg stikker nok innom ved andre anledninger også og pass på!!! Det kommer nok nye utfordringer på bloggen min fremover;)

  6. Fin løsning 😉 Ja det er sjovt at være med i ABC – jeg har været med alle 3 gange og holder også pause men jeg kan se det starter op igen med en anden som initiativtager. God fredag.

  7. @Inge…tak tak :-)@Helle…Takker :-))@Lotta…Har er supersød, men desværre flyttet så jeg kommer ikke til at passe ham mere :-))@MariaG…Ja han er super dejlig den lille hund :-))@Malys krok…Takker :-))

  8. Maria G

    Härliga bilder från året!Den lilla vovven var ju bara såååå söt där han ligger och sover!Trevlig helg!

  9. Smart!!!!!!Den där lille goingen som ligger och sussar i februari månad vill jag ha Han är ju supersöt.Härligt jobbat.Kramizzzzzz

Der er lukket for kommentarer.