Hvordan så du i 60’erne ??

De 2 tidligere runder har da været meget sjove, ikk !!

Så skulle vi ikke snuppe et 10-år mere??  Jo vi skal da. Kom nu, det er jo bare sjovt…

Herunder ser i min lillebror og  mig. Årstallet gætter jeg på er 1966 eller 1967. Sikkert op mod jul. Vi har nemlig været hos fotografen…

Om vi elskede hinanden, brormand og mig ??  Ja det gjorde vi. Højt og inderligt.

IMG

10 meninger om “Hvordan så du i 60’erne ??

  1. Det er da et dejligt billede. Denne udfordring må jeg være med på, det var en god ide at fortsætte legen endnu et tiår bagud 🙂

  2. Hvor er i dog søde sammen. I aften når jeg kommer hjem, skal jeg lige have kigget i gemmerne, for at se om jeg tilfældigvis har et billede, der bare ser så nogenlunde normalt ud, fra dengang.En skøn dag til dig.Knus

  3. @Madame….Pinligt bliver det helt sikkert ikke, men sjovt og sødt. Kig du bare i gemmerne. Jeg glæder mig til at se hvad du finder :-))@Annemarie…Det glæder jeg mig til at se :-))@Bente…Ja vi var altså søde :-))Tak for at du linker…Legen er jo sjovere jo flere der er med :-))@Lene…Ja vi var kære og mon ikke den der kjole var rødternet ? :-))

  4. Åh, et dejligt billede af jer – og man kan jo sagtens se, at det er dig. Hvis jeg kan finde et billede, der ikke er alt for pinligt, vil jeg gerne lege med :-)Klem og en rigtig god torsdag!

Der er lukket for kommentarer.