Weekend i bakspejl

  • kontakt til lægeklinik fredag formiddag
  • Hedeture der siger spar2
  • hjemme fredag nat 03:15
  • hedeture der siger spar2
  • nå apoteket lørdag formiddag efter estrogel (jeg kan simpelthen ikke fungere på jobbet med de hedeture)
  • lørdag eftermiddag med en bog i hænderne, halvsovende
  • fin middag (ikke selvgjort…mums)
  • trække en grænse og finde hjem i egen seng
  • ondt i venstre skulder (gad vide om nogen har slået mig og jeg slet ikke har opdaget det)
  • sætte ure, ringe og vække ældstesønnen og ud af døren inden jeg var udsovet
  • tømme et kælderrum (ikke mit) og slå en milliard edderkopper i størrelsen “lige under fugleeddderkop” ihjel
  • Få en rigtig velkommen gave som tak for hjælpen
  • Mere ondt i skulderen men “gel’en” virker og hedeturene dæmper sig
  • DR2 hele søndag aften

Og denne uge ??  Phew, siger jeg bare…allerede inden den er gået igang sådan rigtigt !!

Billede 024

13 meninger om “Weekend i bakspejl

  1. @Inge….Nåeh ja…Men kan du huske den der tipoldemoredderbasse på din terasse?? De her var mindst lige så store…UFFF :-))@Helle…Jeg mistænker altså også at de her havde været der selvom kælderrummet først var blevet tømt idag :-))@Madame…Det eller en smuk japansk vifte :-))@Annette…Det bliver denne uge ikke, men koncerten er dejlig at se frem til :-))@Ellen…Hvis jeg skal følge min mor også i dette, bliver det en overgang på ca 10 år :-))@Rigmor…Det glæder mig at pakken luner :-))@Berliner…Nødvendigt er det i alle fald at anskue det humoristisk :-))@Guri…Jeg puster ud og trækker vejret med maven :-))@Renate….Velbekomme søde du :-))@Anette….Det bliver så dejligt med den koncert :-))@Ditte…Denne uge får også fart på. Koncerten skal nok blive dejlig men hedeture medfører den næppe :))

  2. Puuha Annette, det lyder ikke så sjovt, jeg håber at denne uge bliver knap så hæsblæsende – men sikken dejlig gave. Den kan måske afstedkomme en helt anden slags hedeture? 😉

  3. Sikke en skøn gave for at hjælpe 🙂 Hedeture er ikke sjovt – godt der findes medicin der kan hjælpe mod det. Håber du får en rolig uge 🙂

  4. OOOOOOOOooo finner du pusten tilbake sier jeg bare ;)Tusen takk for pakka ;););;)Jeg fikk den i dag ;)Og har blogget om den,ta en titt ;);)Mange klemmer til deg herlige menneske ;);)

  5. Lyder godt nok stygt med de der hedeture. Det kan man næsten slet ikke forestille sig, men kender det også fra min mor, så lad os se, hvordan jeg eventuelt får det om nogle år….Jeg ønsker dig i hvert fald en rigtig god uge uden al for megen travlhed.ps. fed gave iøvrigt 🙂

  6. ja puha kan jeg godt forstå du siger….Håber næste uge bliver lidt bedre,….selvom jeg får Femal får jeg stadig hedeture om natten, men ikke værre end at jeg kan holde det ud….;-D

  7. Sikken en weekend, stakkels du.Jeg håber, at ugen bliver lidt roligere for dig og at det hjælper på hedeturene.Det er i hvert fald dejligt, at der bliver sat pris på dig og din hjælp med en koncert billet. Ik´ så ring´ endda.Knus

  8. Pyha, jeg håber du får has på hedeturene nu! Det er bestemt ikke sjovt at have det sådan. Klem og en forhåbentlig dejlig mandag til dig!

Der er lukket for kommentarer.