Scener fra et værtshus

Og så var der fyren der, ligesom 5 andre, havde bestilt chef’ens kone’s dejlige mad i aftes, selvom han, ligesom 5 andre spisende gæster, ikke skulle deltage i oldboyshalløjsa’et. Og chefen havde dækket fint bord, også til ham fyren, og de 5 andre, lige ved siden af alle de gamle drenge. Og jeg tændte fyrfadslys og vi hyggede, gjorde vi.

Men tilbage til ham der fyren; som kommer ind og ser borddækningen og bliver smækfornærmet over at NOGEN vil bestemme hvor han skal sidde og spise og han vil krafthelvete ikke tvinges til at indtage sin mad sammen med mennesker han ikke kan fordrage!!!!!! Og fyren der tror, selvfølgeligt, at det er mig der har dækket gæstespiserbordet, for det er da kun kællinger der kan finde på noget så tåbeligt.

Og så var der chefen’s kone som kom farende med fade bugnende af skinkesnitzler pyntet fint, kartofler, ærter og sovs og alle de gamle drenge og de 5 gæster går til bords.

Ham der fyren! Hvad tror i han gør ??

Han bliver surt siddende mens han klamrer sig til sin øl, mens velduften breder sig i hele lokalet og glor surt frem for sig.

16 meninger om “Scener fra et værtshus

  1. Hej alle….Et kæmpefjols er han og det kan være rimeligt svært ikke at sige nget til sådan et fjols sådan en ellers hyggelig aften. Men i alle fuldstændigt ret. Han ødelagde det bare for sig selv….:))

  2. Heisann!Ja, da har vi vært borte i noen surpomper, begge to.Jeg har faktisk startet opp bloggen min Ordet er Mitt nå.Vet ikke hvor ofte det vil komme bemerkninger på den, men blir følelsene påvirket i den ene eller annen retning, kan jeg få utløp for dem der….Ha en fin kveld ;:OD)Sangen Jeg vil male dagen, kom jeg på i vår, men da passet den liksom ikke inn…

  3. Så fik han da gjort sig selv til grin! men når bare han ikke ødelægger stemningen for resten af selskabet så er det jo hans eget problem.. sådan en tumbe!

  4. Ak ja – tænk at gå glimt at godt mad og hygge, for at sidde og være fornærmet. Lidt svær at tage seriøst :o)Jeg har sendt dig en mail.Tusind tak for din flotte gave, det er noget der luner.Knus fra Lone

Der er lukket for kommentarer.