Lørdag

Det er lørdag.

Det er Mads og Monopolet.

Det er en ny surdej der står og kommer til live på 2. døgn.

Det er stille-dyne-dag nogle timer endnu.

Det er arbejde mellem kl. 14 og  02 om ikke så længe.

Og så blev det sandelig også pakkedag. Pakke som i gavepakke fra Tina.

Billede 004

Tusind tak Tina for det sjove brødstempel, som jeg glæder mig til at afprøve, og memoblokken er bare lige mig og noget mere dekorativ end de afrevne hjørner jeg plejer at bruge.

9 meninger om “Lørdag

  1. :-):-)Jeg gider ikke sådan en memoblok.Jeg har nemlig fået nok:Mit problem er et af de slemme,for at kigge bliver jeg ved med at glemme.Jeg har prøvet med en ekstra blok,hvor der står: Husk at kigge på din blok! God søndag

  2. Jeg har også siddet og nydt Mads og Monopolet 🙂 Og tillykke med de skønne gaver, Annette – wow, så spændende!Ha' en dejlig weekend 🙂

Der er lukket for kommentarer.