Der er en første gang for det meste

I aften var første gang der skulle skrabes is af bilruderne inden jeg kunne køre hjem, og første gang jeg mødte en saltbil. Første gang denne vinter!

IMG_0021

Helt så galt som billedet, som er fra januar,  bliver det dog næppe lige med det første.

5 meninger om “Der er en første gang for det meste

  1. @Annemarie….Ikke så meget vi kan gøre hverken fra eller til, så vi jo tage det med godt humør :-))@Catarina…Jeg synes sneen er smuk men noget anstrengende :-))@Madame…Det synes vi sikkert fordi sommeren har været lidt for kort :-))@Inge…Heller ikke for min skyld :-))

  2. Uha, jeg synes, det er alt for tidligt med is og frost 🙂 Min græspæne er helt hvid af rimfrost lige nu klokken 8.Klem og god mandag til dig, Annette!

  3. Her fra frosten bidt de sidste par dage og i dag er alle ude at skrabe. :)Jeg vil gerne have en vinter som sidste år også selvom jeg til sidst var en smule træt af at skovle sne. 😉

Der er lukket for kommentarer.