Skyer på himlen

På vej til arbejdet i går var himlen helt utroligt spændende. Kæmpe bølger af grå og sorte skyer med striber af blåt imellem.

Og jeg havde kameraet med. Tiden også. Men ikke et godt sted at kaste øsen ind i vejkanten så jeg kunne skyde lige det billede.

Det ærgrede, men da jeg parkerede i gården bag værtshuset faldt mit blik på dette eventyrtårn

Billede 029

Jeg har ingen som helst idé om hvad tårnet er eller har været brugt til. Det er næppe højt nok til vandtårn. Eller ??

Det tårn ser jeg i virkeligheden hver gang jeg kører ind på den parkeringsplads og sætter bilen. Jeg har bare ikke SET det før i går.

Billedet af tårnet blev trukket frem i min bevidsthed mange gange i løbet af min 12-timers vagt med alt i alt 15 gæster.

4 meninger om “Skyer på himlen

  1. @Guri…12 timer er lange når der ikke kommer nogen gæster. Det er langt mere underholdende at have travlt :-)@Annemarie…Ja lige foran ens næse og så er det en tilfældighed at man SER. Gæsterne kunne i alle fald ikke klage over mangel på opmærksomhed :-))@Mia…Ja det er skønt når naturen tager over og du har sikkert ret i at det må være et vandtårn. Jeg må spørge nogle af de gamle i byen :-))

  2. Hvor er det skønt med alt det grønne, der skjuler et ellers nok ikke så kønt tårn (det må vel være et vandtårn?). Det er det, jeg elsker ved naturen; den er så god til at dække over de mindre pæne ting… 😉

  3. 12 timer og 15 gæster= 48 minutter til hver gæst….okay så kan en vagt måske godt blive lidt lang….flot billede og godt at du fik øje på det…..kender godt det der med at man ser noget og egentlig ikke ser det alligevel…..God søndag til dig…

Der er lukket for kommentarer.