Jeg bager

to døgn for tidligt………….

  1. fordi jeg skal have liv i en ny surdej
  2. fordi det er sundt når sjælen er i ubalance
  3. fordi jeg har købt en fin ny hævekurv
  4. fordi friskbagt brød bare smager skønt
  5. fordi de middagsgæster jeg får på onsdag fortjener det absolut bedste

forhævet, æltet og sat i køleskab natten over

Nu får dejen lov at stå natten over i køleskabet og så står jeg tidligt op og bager (og håber jeg husker at tage surdej fra til næste gang, som allerede er onsdag)…..

3 meninger om “Jeg bager

  1. Det lyder som det helt rigtig at foretage sig, nemlig noget som kan bruges til noget fornuftigt, det at fylde i hovedet. Jeg bager også i morgen. Det bliver dog uden sur dej. Har ikke fået startet en. God bage dag, Annette.

Der er lukket for kommentarer.