Windows Live Space ændringer

Eftersom jeg er helt urimeligt tidligt oppe idag (og der er altså allerede bagt brød).

Jeg har også haft tid til at nærstudere den mail jeg fik fra Windows Live for en uges tid siden…..

Vi hjælper dig med at overføre din aktuelle blog i Windows Live Spaces til WordPress.com. Du kan også vælge at hente den for at gemme den til senere. Bemærk, at dit nuværende space lukker den 16. marts 2010.

Men nu blogger jeg jo ikke på Windows Live, så deeet ?

Ikke eet ord om Live Writer i den mail, så lige nu går jeg ud fra at det vil forblive tilgængeligt.

Og nu vil jeg have en friskbagt bolle og en ny kop kaffe og prøve at komme mig over at være stået SÅ tidligt op…..

færdige brødstykker

12 meninger om “Windows Live Space ændringer

  1. Nøj, hvor ser dine boller lækre ud! Og her sidder jeg og 'sulter' (=venter på at husbonden får maden færdig og det trækker ud 😉 Jeg bruger surdej til mit rugbrød, men jeg tror da jeg også skal have gang i én til det lyse brød…

  2. Ja, som Rejen skriver, det er nogle flotte boller, sådan nogen har jeg kunnet bage engang for længe siden … måske man skulle prøve igen :-)Det du skriver om Microsoft Windows-Live er vist noget med at der er kamp om brugerne i de "sociale tjenester" på nettet (d.v.s. Twitter, Faceb., blogspot, Googledocs, WordPress etc.) firmaet Microsoft prøver lige så ihærdigt som Facebook at "kapre" kunder fra andre sites ved at tilbyde hjælp og andet sweet-talk.

  3. Lækre boller 🙂 Det gad jeg godt at jeg havde energi til at bage 🙂 Nej jeg tror ikke det betyder noget for windows live writer 🙂

  4. For filan hvor ser de boller altså bare gode ud. :)Live writer bliver, for det er en del af den nye Windows Live Writer 2011, som allerede nu kan hentes, hvis du vil. Det siges at der er mange forbedrede funktioner i den. Så hvis du har mod på det såå…Det skal lige siges at jeg bruger den ikke, men flere i blogverdenen bruger de nye ting og er meget begejstret.

  5. Uhm, lækkert hjemmebag du har tryllet frem! Vi fik et langtidshævet brød forleden dag af gode venner, og jeg er fuldstændig solgt :-)Det du skriver om Windows Live og Space er sort snak for mig. Jeg bruger blogger og laver billedere i Photoshop – og uploader dem til Tinypic …Klem og jeg håber du får en dejlig tirsdag, Annette!

  6. Annette…den mail fik jeg også, men for en måneds tid siden…og da jeg heller ikke blogger der, valgte jeg at slette den mail :-)Men nu jeg er her….hvor var det du ændrede din mail…dengang du ændrede i blogger??Jeg overvejer at flytte til g-mail, men skal da lige være sikker på, at jeg kan få alt til at fungere 😀

  7. Uhm, altså hvis det ikke var fordi du boede så langt væk fra mig så havde jeg lige kommet forbi tidligt og snuppet en friskbagt-bolle..Haps…Live Writer og Windows ? der hopper jeg af har jo en Mac…

Der er lukket for kommentarer.