3 i Een

seng Billede 014 Billede 016

Soveværelse, dagligstue og spisestue……..Utroligt hvad der kan lade sig gøre i en lille eet- værelses!!!

8 meninger om “3 i Een

  1. @Anjoe….Jo her er hyggeligt :-))@Annemarie…Ja sovesofa er en fin løsning :-))@Inge…Og alle 3 dele måtte i brug og det fungerede :-))@Helle…du har fuldstændigt ret og hver anden uge ser her ikke særligt hyggeligt ud :-))@Madame…Man lærer at prioritere på så lidt plads og desværre kan jeg ikke bygge ud :-))@Annette…Det er rigtigt, rengøring kan overståes på meget meget kort tid :-))@Ellen…Hahaha, sikke en fantasi du har :-))

  2. Haha – da jeg læste overskriften og så det første billede, troede jeg I havde ligget tre i sengen 😀 …Men du har en meget hyggelig etværelses 🙂

  3. Men uanset hvor mange kvadratmeter du har at jonglere rundt med, så ser der rigtig hyggeligt ud hos dig. Hernede har jeg fundet ud af, at der så sandelig også er en hel del fordele ved at bo på mindre m2 = rengøringen tager ikke ret lang tid ☺.

  4. Sådan har jeg boet et par gange – det kan lade sig gøre 🙂 Sidst var det, da vi flyttede op i vores hus her, det var på kun 35 kvadratmeter, men vi byggede lidt til :-)Klem og god torsdag til dig!

  5. Det ser rigtig hyggeligt ud selvom det kun er en etværelses….Det er utroligt hvad en reol fyldt med bøger kan for at det ser hyggeligt ud…Og det er en smart opfindelse sådan en sovesofa….hav en hyggelig aften..Knus

Der er lukket for kommentarer.