ABC Scandinavia B

B….hvilket skønt bogstav 🙂
Udenfor er det Bøtteregn …  ja det ER et norsk udtryk, men er det ikke skønt og det ER jo en skandinavisk leg?
Begrænsningens kunst må findes frem, så jeg griber i noget af det er tæt på hver dag i mit lille liv.
briller og foto's collageMine briller…..de røde til altid og de lilla til at læse med, billeder fra dengang vi gik til fotoforretningen med en film, fik den fremkaldt og efterfølgende sad og satte mere eller mindre pletskud i albums og nutidens fotoalbum. Så meget lettere at gå amok med kameraet da der bare kan trykkes på delete !!!!
bøger collage Et udpluk fra bogreolen og bamserne er sørme også at finde.
fra køkkenet collage Et lille kig i køkkenet; Basilikum er næsten altid at finde. Får jeg det ikke spist dufter det jo skønt. Bønner i små single-venlige dåser og et bloklys, for lys skal der til. Især på denne årstid.

Se flere B’er her:

20 meninger om “ABC Scandinavia B

  1. Så bra på B!Jeg må si meg enig i det du skriver om hvor mye enklere det er å fotografere nå og hvor moro det er å kunne knipse i vei og bare klikke delete om ikke bildene er tilfredstillende 🙂

  2. Oj, så många saker du hittat på B. Inget problem med fantasin här. Jag se att du har "Ditte Menneskebarn" i bokhyllan. Jag har läst den flera gånger, fast det är många år sedan nu. Den är fantastisk bra och många tårar fällde jag när jag läste den.

  3. Gode løsninger for bokstaven B ;)Elsker disse lukt lysene :)Takk for hilsen inne hos meg,nå må du ha en riktig god helg ;)Klemmer fra meg

  4. Sikke en masse skønne b'er, Annette – herligt! Men i næste uge får vi vist vores sag for :-)Jeg glæder mig til vores blogtræf i morgen! Klem og ha' en dejlig fredag.

  5. Fine billeder af eksempler på B..Briller er jeg jo også afhæning af, bønner.. uhm..i chili con carne…bøtteregn..øv…Men en god fredag til dig…knus

Der er lukket for kommentarer.