Billeder fra blogtræffet

Billede 005

Jul i Nyhavn

Billede 011

Café Oscar….

Billede 014

Snakken går lystigt….

Billede 016

2 af os måtte udenfor i kulden for at passe en last….

Billede 019

Billede 020

Green Sushi i Grønnegade…..MUMS !!!!

Billede 023

Billede 025

Juleudsmykning på Centralhjørnet, Københavns ældste homoværtshus. Super underholdende.

7 meninger om “Billeder fra blogtræffet

  1. @Annemarie…Ja det er nemlig sjovt engang imellem selv at blive "skudt"…:-))@Inge…Den udsmykning er så Over the Top at det er både morsomt og imponerende :-))@Jens…hahaha, sådan er bloggere vist…altid et kamera i hånden :-))

  2. @Madame…Heldigvis er der mange billeder på de forskellige blogge, du har vel set dem hos Rejen ? @Ellen…Den der juleudsmykning på Centralen er simpelthen det mest gennemført kitch'ede jeg nogensinde har set. Skønt, ganske enkelt :-))

  3. Det var ærgerligt, at det overlappede med en aftale, jeg havde med min mand, for jeg kunne godt have tænkt mig at deltage 🙂 Det lyder til at have været en god dag – som altid… 🙂

Der er lukket for kommentarer.