Københavnertur, snak, Hviids Vinstue, Nyhavn, sol og blogtræf

Afsted hjem fra jobbet fredag nat og lynsove nogle timer.
Og så afsted til København. Jeg tog bilen, for dovenskab og lidt træthed blev holdt op imod rejseplanens muligheder. Jeg mødtes lidt tidligere med Susling, fordi vi havde lyst og fordi der var ting og sager at snakke om, på Hviids Vinstue.
En slentretur gennem Nyhavn med juleboder, solskin og udendørsservering blev der tid til på vej mod Oscars Café i bredgade,  hvor vi mødtes med 12 andre bloggere.
Efter caféen, som varmt kan anbefales hvis du trænger til en pause lidt væk fra det myldrende strøgliv i København, gik vi videre til Green Sushi i Grønnegade. Jeg er eeelsker jo sushi så det havde jeg glædet mig til, og det var også ualmindeligt lækkert.
Så var der ellers dømt julepynt, som jeg ialdrig har set det før. Vi gik på Centralhjørnet, som er en ældgammel “institution” i København.
Det var en super dejlig gruppe mennesker jeg mødte til dette blogtræf og i kan roligt regne med at jeg dukker op næste gang også. Tusind tak for en dejlig aften allesammen og tusind tak til Jens for et skønt arrangement.

Eftersom jeg ikke kan lægge indlæg på fra writer’eren, kommer der først billeder fra dagen på et senere tidspunkt (læs: sikkert først imorgen).

13 meninger om “Københavnertur, snak, Hviids Vinstue, Nyhavn, sol og blogtræf

  1. @Madame….Selv tusind tak. Det bliver spændende at se hvad vi skal udfordres næste gang :-)@Donald….Selv tak. Ja jeg kommer jo ikke så ofte ind til hovedstaden, så det der kan kombineres bliver det :-))@Anne…Jeg har ikke fået flere mails fra dem og ved ikke hvorfor jeg ikke kunne bringe indlæg igår fra writer. Men, jeg overvejer at skifte til windows 7 og dermed kunne opdatere writer :-))@Inge….Det var det. En rigtig dejlig eftermiddag og aften :-))@Tina…Der var kun een jeg havde mødt før, resten var nye og søde og dejlige. Sushi skal du bare se at få smagt, det er både lækkert og meget æstetisk :-))@Jens….Selv tak. Det var et super arrangement du havde lavet til os. Og jeg glæder mig også allerede til næste gang :-))@Guri…Det må da kunne arrangeres på dine kanter også, sådan et blogtræf…Det er moro at møde alle disse fremmede men alligevel kendte mennesker :-))@Jønne…Du kan tro det var hyggeligt. Sådan et blogtræf kan varmt anbefales :-))@Catarina…Og så meget i lige møde, du herlige humørbobme :-))@Bente….Du må bare med næste gang så vi kan ses :-))

  2. Ærgerligt, at jeg ikke kunne deltage i blogtræffet – jeg ville ellers gerne have mødt dig irl ;-). Det lyder, som om I havde det rigtig hyggeligt!

  3. Tak for dit super sknne selskab, jeg glæder mig allerede til det næste træf.Det ar da en rigtig god idé at I mødtes lidt før. :)Ha' en dejlig aften.

  4. Misunner dere nesten bloggtreffet:) Skjønner det var vellykket:) Gjennom blogging føler man jo at man kjenner hverandre litt…før man møtes:)Ha en fin kveld, klem fra meg:)

  5. Det var rigtig dejligt at møde dig. Tak for en supergod aften – jeg glæder mig til vi ses en anden gang. Jeg kan næsten ikke vente på det næste blogtræf – vi er vist nogle stykker som er blevet lidt afhængige, haha…..

  6. Hej Annette, selv tak for i går, det var bare rigtigt hyggeligt at møde dig, det kunne have været rart at nå at snakke lidt mere men man kan jo ikke nå det når vi er den del der skal snakke samme på kryds og tværs….men hyggeligt og det må godt blive til en "ommer"….

  7. Blogtræf er noget af det bedste der findes :-DHvorfor kan du ikke lægge indlæg fra writeréren?? jeg bliver altså lidt bekymret over de mails de sender og forstår ikke en dyt af det skrevne..gør du??

  8. Det var en god ide at kombinere det med en tur og en snak tidligere på eftermiddagen. Tak for igår og på glædeligt gensyn når vi forhåbentlig en gang i nærmeste fremtid får arrangeret noget 🙂

  9. Tak for i går, Annette – det var dejligt at møde dig også i virkeligheden! Jens havde udtænkt et herligt og afvekslende program til os – og jeg lærte at spise med pinde 🙂 Jeg er helt klar til blogtræf igen …

Der er lukket for kommentarer.