København i novembersol

Lige lidt flere billeder fra København lørdag……Intet der har med blogtræf at gøre……bare billeder  🙂
Billede 002 Billede 003 Billede 004 Billede 006 Billede 008 Billede 009
Der er bare så mange detaljer at få øje på….

11 meninger om “København i novembersol

  1. @Rigmor…Ja det skal du gøre. Jeg tror du vil finde byen spændende og smuk :-))@Rimkoger….Tak for kompliment. Min egen favorit er nr. 3 :-))@Inge…Ja der er bestemt nok at fotografere derinde :-))@Yt…Ja det kan der være noget om. Lyset var ret fantastisk den eftermiddag :-))

  2. Tak for din kommentar :-)SPF = Super Perfekte Fotos. Især er jeg fascineret af det første og sidste billede. Et vidunderligt lys og en spændende stemning.

  3. @Madame…Jeg har skrevet det før, jeg får næsten ondt i nakken når jeg er i Købehavn. De skønne detaljer er OPPE :-))@Halina…Og lov mig at du ikke rejser til København uden at fortælle om det :-))@Catarina….Ja det er en dejlig by. Du skulle komme forbi lidt oftere :-))@Annemarie…Tak for den ros :-)) Men jeg ønsker mig nu stadig et spejlrefleks :-))@Tina…Du har ret, man træner sig i at se andre detaljer når man har kameraet med, og det er ikke så dårligt endda :-))

  4. Først tak for din søde hilsen♥ Sikke skønne billeder. Når man fotograferer ser man bare så mange skønne detaljer og motiver omkring sig. Flotte bygninger og lan næsten mærke november solen på første billede. KNUS

  5. Hej annette, selvom du "kun" har et lommekamera, så fejler dine øjne vist ikke noget med at få øje på motiver og det er vigtigere end at have et superdyrt kamera…Rigtige dejlige billeder, og jeg kigger også altid meget op især inde i byen…Flotte billeder…:-0

  6. Köpenhamn är mycket vackert och det syns också på dina ljuvliga bilder :))Åh! vad sugen jag blir på en resa till Danmark!Ha det fint Halina

  7. Wauw, hvor er det flotte billeder – lyset er helt specielt 🙂 København har mange smukke gamle bygninger, når man husker at kigge op, som du har gjort.Ha' en dejlig mandag, klem!

Der er lukket for kommentarer.