Jeg har ikke grønne fingre…..

…..men alligevel bliver vindueskarmen grønnere og grønnere. Det er mig, tilsyneladende umuligt, at slå mine planter ihjel for tiden…….Faktisk vokser de helt uhæmmet.

vindueskarm

Måske kan de bare godt lide at solen ikke brager ind gennem det vestvendte vindue…….

6 meninger om “Jeg har ikke grønne fingre…..

  1. Dine planter står utrolig flot – de er meget finere end mine. Min mormor sagde, at det hjælper at snakke med sine planter. Og det ser ud til, at dine planter får nogle gode historier ;)En dejlig onsdag til dig, Annette, klem 🙂

  2. Jo du har grønne fingre….ser du ikke det?? 😉 Om du gir dem litt gjødsel vær gang du vanner og de har rikelig med lys får du de jo slik. Du skulle sett mine, er er ikke mye stell. Men så har jeg bare sønne planter og ikke noen med blomster på. 😉

Der er lukket for kommentarer.