Trist…..

…….ja ikke jeg men mit køleskab. Sådan her ser det oftest ud i min lange arbejdsuge:Billede 143

I denne uge SKAL jeg bare have appelsiner, kaffe og mælk i huset, men når jeg kommer til næste mandag begynder jeg igen at interessere mig for køleskabets indhold.

Hvad SKAL der bare være i dit køleskab ?

17 meninger om “Trist…..

  1. @KirstenK…Mit er kun fyldt hvis jeg skal have middagsgæster :-))@HelleK…Røget fillet med peberrodsalat smager jo dejligt :-))@Annemarie…Rugbrød har jeg aldrig hjemme men nogle gange på jobbet :-))@Catarina…Ja mælk skal jeg også have — til kaffen :-))@Mia…Saft komer nok først ind her når der kommer børnebørn :-))@Annette…Altså endnu et uspændende køleskab ;-))@TrineLouise…Ja de der glas og flasker fylder også mest i mit køleskab :-))@Rigmor…Så sørgeligt med dit køleskab .. haha .. køb to appelsiner så løftes sorg til glæde :-))@Inge…Men det er så altid spændende oste i har :-))@Guri…Det er der nemlig og jeg MÅ have mælk til kaffen :-))@Donald…Haha, je det er et trist indhold og jo der ER en købmand lige nede ad vejen :-))@Jens…Peanutbutter'eren er ikke en jeg spiser, men jeg kender en 14-årig der gør engang imellem :-))@Rimkoger…Men den slags sker :-))@Ditte…Det er en balance, ikk :-))@Piske…Så må i virkeligt huske youghurt :-))

  2. Sojamælk, havrefløde, ketchup – som regel er der også cola. Gær – det er MEGET vigtigt. Det må man aldrig mangle. Grønsagsskufferne er som regel fyldte, men der er ikke noget særligt som jeg skal have. Det er meget forskelligt hvad der er i dem. Jeg kan se, at du sætter peanutbutter i køleskabet. Den er altså meget mere medgørlig, hvis den står et andet sted.

  3. Sikken et køleskabsindhold! Salatdressing uden salat, smør uden brød, og tomatketchup uden pølser, hvor dybt kan man synke? Jeg håber der er en købmand lidt længere ned ad vejen :-)Well, mit køleskab mangler også lidt lige i dag, men jeg fandt i det mindste to appelsiner!

  4. Der SKAL være og er altid mælk, ost, solbærgele og grape. Så overlever vi altid. Vores køleskab er helt generelt enormt tomt og kedeligt det meste af tiden.. 🙂

  5. Mitt kjøleskap innholder rester etter helg med ungdommer i huset. Selv spiser jeg kun hvit ost og gulrøtter for tiden, så…. Er ditt trist er mitt et sorgens kapittel. 😉

  6. Hos os er der næsten altid surmælksprodukter og juice til morgenmadsbrug. Vi kan også godt lide når der er en bøtte græsk yoghurt 2%, den kan bruges til så utrolig meget og holder sig længe. Men det der fylder mest er glas og flasker med chilisovse, pestoer, karrypastaer – det er vi altså slemme til at få ophobet.

  7. Det er mest ting til husbond der er i køleskabet. Jeg er ovenud godt tilfreds, hvis der bare er mælk. Men ud over det så skal der være yoghurt, diverse Becel produkter, ting til madpakke osv. Vores køleskab hører bestemt ikke til verdens mest spændende og jeg kan ikke sådan bare lige stille en super frokost frem, hvis der kommer ubudne gæster ☺. Skønt billede fra Ladies Night ☺.

  8. Ja, mælk til kaffen. Og lidt A38 hvis man bliver småsulten. Og en pakke rugbrød, hvis man bliver rigtig sulten. Jeg køber aldrig pålæg, så det bliver bananmadder og pæremadder og den slags underlige ting. Pålæg er kun en sjælden gang (typisk en fredagsting). Åh jo, og så en eller anden form for (sund) saft… 😉

  9. Der skal være mælk og pålæg til madpakkerne og mayo 🙂 det er for de andres skyld, for min skyld er det lidt forskelligt – jeg har det sådan, at lige nu spiser jeg røget filet med perberrodssalat til frokost i næste uge har jeg måske noget andet, som jeg SKAL have 😉

Der er lukket for kommentarer.