Huske

Jeg har lovet een af mine gæster at købe et stjernegavekort her i Roskilde for ham. Han er dårligt gående og datteren fylder år og selvfølgelig vil jeg da det.

Jeg har klædt mig på, har jeg. Der en nemlig næsten permafrost på værtshuset så jeg har de lange underhylere på under de lange sorte, langærmet t-shirt under skjorten og en strikket trøje over.

Jeg håber på bare lidt flere gæster end de seneste aftner, for det er godt nok kedeligt at stå der næsten alene.

Billede 144

9 meninger om “Huske

  1. Jeg vil håbe du kan holde varmen i aften og der er lidt flere kunder at snakke med. Det er en skam jeg ikke kommer til Sjælland for så ville jeg da gerne besøge dit værtshus en aften.

  2. Og mig der gik og troede, at der altid var varmt på værtshuse ;-). Måske er det kuldens skyld, at du ikke har haft travlt på det seneste – hvem pokker gider at fryse, mens man drikker sin (kolde) øl?

  3. Da forstår jeg at du skal på jobb, jeg er nylig hjemme fra min. Her hos oss er vi inne i høstens andre kuldeperiode. Det er ikke vanlig å ha det så kaldt før jul.Kom inneom for å takke for følget gjennom ABC, og for kommentar på Å. Jeg var uten internett en hel uke, og det har vært travelt siden.God førjulstid

  4. Hvis der er så koldt, kan jeg da godt forstå, at kunderne holder sig væk.Og alligevel ikke… da jeg læste dit indlæg om din nye kunde, som var blevet dårligt behandlet på sit gamle værtshus, så burde de stå i kø langt ude på gaden for at komme ind til dig :-DI mit køleskab skal der altid være ingredienser til en blandet grøn salat, der skal være ost og sådan cirka sytten forskellige slags sennep.Som regel er der meget mere – alt for meget mere 😉

  5. Jeg kunne snart godt tænke mig en arbejdsdag hvor der ikke sker en pind… Er ved at være lidt træt af at gå herfra og dårligt vide hvad jeg selv hedder.. 🙂

  6. Åh, hader også når tiden går langsomt på arbejde…ja det er hundekoldt i dag, og lange underbukser er en god opfindelse…god arbejdslyst…

Der er lukket for kommentarer.