Nye beboere på matriklen

Nogle vil givetvis mene at jeg efterhånden er certificeret bimmelim (og det er helt OK), for jeg har fået mig et par medbeboere her i “paladset”.

De flyttede ind ved 11-tiden i formiddags og er stadig meget meget skræmt af de nye omgivelser, så de er ikke lige klar til modelopgaver endnu. Faktisk har de ikke engang spist endnu. Jeg satser nu på at det nok skal komme…..Både spisningen og modelarbejdet, selvom de altså ikke er skaffet til veje for at være modeller….!!!!!

Billede 002

12 meninger om “Nye beboere på matriklen

  1. Nej, hvor er jeg spændt på, hvad der gemmer sig under alt høet. Jeg er sikker på, at de nok skal få en god behandling, når de engang er klar til at møde omverdenen.Da min datter var lille, var vi omkring både kaniner og marsvin (7 stk. på en gang) til stor glæde for os alle.Tillykke med de nye beboere, knus og rigtig god weekend.

  2. Hvor er det spændende, Annette! Jeg glæder mig til at se de nye beboere på matriklen 🙂 Vi har selv haft både farvede mus og dværghamstere til stor glæde for både voksne og barn :-)Da vi fik Sofus, sultestrejkede han en uge bag sofaen …

Der er lukket for kommentarer.