Risengrød

Denne vinters første portion risengrød er sat til livs. Jeg eeeeelsker risengrød, med smørklat, kanelsukker og KB Hvidtøl til.

Billede 145

11 meninger om “Risengrød

  1. Åh, bare det var mig. Jeg er ene grødelsker her i hytten, så jeg får det for sjældent… det gælder også varm mælk med tvebakker, æggemælk, kærnemælkssuppe og alle de andre gamle spare-mælkeretter. Det er guf 🙂

  2. Tillykke med husdyret – glæder mig til at se den når den falder til. Uhm lækker risengrød. Nu nørmer december måned sig så mon ikke der snart bliver mere at se til om aftenen på værtshuset. Ha en dejlig dag♥

  3. Risengrød har altid været min yngstes livret, så det får vi jævnligt – stor portion – han spiser det gerne både morgen, middag og aften, hvis der er noget levnet.Vi fik det så sent som i søndags.

  4. Ah….risengrynsgrøt, som vi kaller det, er nyyyyydelig:) Smør og sukker/kanel er et must!! Her bruker vi også spekemat til, samt flatbrød. Vet du hva det er?Øl og grøt?…den var ny for meg:))Nyt maten, klem fra meg:)ps…jeg er vokst opp med risengrynsgrøt hver lørdag!!

  5. Mums risengrød.. uhmmm jeg kan ikke huske hvornår jeg sidst har fået det.. Kan dog fint leve uden hvidtøl.. :-)Hav en dejlig aften..

Der er lukket for kommentarer.