UD !!!!

Det vælter fortsat ned med noget hvidt vådt noget. Radiatorerne er blevet aflæst af en tussegammel lettere rystende herre, som slæbte en del af det våde hvide med ind på mine gulve…Hmrffff !!!!

Grislingerne spiser, smågrynter og har været i hænder og Møffe ryster ikke mere og Sofus kun lidt. Det går fremad, helt bestemt.

Jeg skal bevæge mig ud i det hvide våde efter mel. Har nemlig en bestilling på brød til en herrefrokost i morgen, og den slags skal passes (brødet, ikke herreforkoster!!).

19112010 4

6 meninger om “UD !!!!

  1. Du må snart vise os et billede igen af de små charmetrolde – dejligt at det går fremad, og at de er blevet mere tillidsfulde. Mænd har bare at sætte deres store, våde sko udenfor ;-)Ha' en dejlig lørdag, klem!

  2. @Catarina…Jeg jeg måtte lige svinge lidt rund med en gulvklud, og vedr de grislingerne er det bare et spørgsmål om tålmod, tror jeg :-))@Inge…Overhovedet ikke spor nice, til gengæld er min Fakta blevet topnice. De har bygget om :-))@Annemarie….Æhhhm, måske Trunte og Fetti også vil synes det er morsomt med sådan en lille grisling :-))@Anette…Jeg arbejdede mange år som socialpædagog (vernepleier) inden jeg skiftede til det jeg gør nu :-))

  3. Så flott vinterbilde!! Og tusen takk for den nydelige kommentaren på bloggen min i dag, angående innlegget om min onkel Tore. Jeg ser at vi har noen av de samme erfaringene, og jeg setter stor pris på at du vil dele dem med meg 🙂 Klem fra Anette ❤

  4. Sikken en gammel "gris" ham aflæseren..;-D…åh jeg kunne få helt lyst til at holde sådan en lille "gris" igen…og hehe, min far hed Sofus til mellemnavn…Knus til dig og grislingerne…

  5. Brrr… det er not nice derude, men her i byen er det jo sne, i København er det regn, i de samme mængder.. Skønt at de små kræ er ved at falde til hos dig.. 🙂

Der er lukket for kommentarer.