Liden tue kan vælte stort læs !!

Nogle gange skal der ikke så meget til, før en velplanlagt uge kan skride fuldstændigt i svinget.

I ugen der kommer, er det for mit vedkommende en bisættelse jeg skal og  vil deltage, der kommer på tværs af den vasketid jeg har, og da det ikke bare sådan lige er til at finde en ny vasketid og jeg iøvrigt også har lovet mig ud til en omgang rengøring og har en koncert jeg skal til, begynder der at mangle lidt brikker i puslespillet. Brikkerne hedder TID.

Men jeg må prøve om der er nogle jeg eventuelt kan bytte vasketid med. Hvis jeg er meget meget heldig skal min nabo vaske een af dagene og hun er så sød og hjælpsom.

Og lige om straks…..ugens sidste 10 timer på jobbet. Det skal blive godt at holde fri 3 hele dage.

Billede

Sofus leger struds!!!!

11 meninger om “Liden tue kan vælte stort læs !!

  1. Nogen gange skal der ikke så meget til for at det hele vælter…lidt ligsom når mantager den nederste konservesdåse i konservesdåsetårnet i supermarkedet…Håber du får byttet vasketid…har lige talt med min datter i telefonen…hun ville også gerne bytte vasketid med nogen!

  2. Det lyder rigtig dejligt, at du har tre fridage i vente! Pyha, jeg kender også til at brikkerne i tidsskemaet pludselig vælter, men din søde nabo hjælper forhåbentlig med at bytte vasketid.Varme klem til dig og strudsen Sofus 🙂

  3. Søde sofus ser ud som en hyggelig fætter 🙂 Mærkeligt at man kan have sådan nogle små gutter rendende rundt, men det må jo være noget med at vi på en eller anden måde er i familie – næsten ;-)Jeg håber at tidsbrikkerne falder på plads, hvor er det godt at du har sådan en nabo.

  4. Der må være run på det vaskeri.Irriterende, at man ikke kan vaske, når man vil.Jeg lægger gerne vaskemaskine og tørretumbler til, men det er nødt at være på onsdage 🙂

  5. Kender så udemærket dit dilemma! Håber du får alt til at passe og at fu kan nyde dine velfortjente fridage!Tillykke iøvrigt med dine to små beboere – hvor er de sgu da søde!

  6. Så irreterende at man ikke kan strække lidt i tiden, bare en gang imellem…Håber at naboen vil bytte med dig…Nej vi kan slet ikke se Sofus…:-D

  7. Du fortjener fridagene dine….så håper jeg du får byttet vaskedag:) Er Sofus et marsvin? Vil se mere..Ha en fin søndag Annette, klem fra meg:)

  8. Aååå, nyd dine tre velfortjente fridage og så håber jeg du finder tid nok i den kommende uge. Ha' en dejlig søndag og rigtig god arbejdslyst. :)folys

Der er lukket for kommentarer.