Rock’N’Roll

Efter en dag som startede med en konstatering af at venstre vinduesvisker på bilen var definitivt død, tilbragte jeg timer på værkstedet mens jeg dels ventede på en plads til min lillebitte bil og dels på at en helt ny brugt dims/motor til viskerne kunne sættes i. Det er ikke videre praktisk i dette vejr at undvære vindusviskeren så det kunne lissom ikke udskydes. og heldigvis har min mekaniker tilsyneladende altid plads til at reparere på min gamle øse. Hurra for ham!!

Hjem og vende nogle timer inden  det var tid til dagens overskrift; koncert med Tom Jones i Store Vega og nøøøøøj hvor var det godt!!!!!!

Den mand kan altså synge og hans nyeste skive er meget meget anderledes og meget meget mere rock’et end noget han tidligere har lavet. Publikum var helt med og som en lille bonus fik vi tre af de helt gamle numre som afslutning på den kun 1 time lange koncert. Billede 001 

 

4 meninger om “Rock’N’Roll

  1. Godt at du fik lavet viskeren..sød mekaniker du har der…Jeg kan godt lide en del af Tom Jones musik…han har en meget speciel stemme…Men godt at du fik en god oplevelse..Knus fra mig…

  2. Vinduesviskeren ville det godt nok være svært at undvære lige nu.Tom Jones er ok – jeg har aldrig været fan – hverken af ham eller andre, jeg går ikke så meget op i musik på den der live-måde 😉 men jeg kan godt li' de sange jeg kender med ham.

Der er lukket for kommentarer.