Det er sundt at holde marsvin !!!

I grøntskuffen ligger lige nu gulerødder, rosenkål, snackpeber, æbler og persille.

I frugtskålen er der, udover mine appelsiner, clementiner og vindruer.

Alt sammen til ære for grislingerne. Men selvom de æder pænt, til den store guldmedalje faktisk, kan de altså ikke nå igennem det hele, og da jeg er en smule fornæret, især når det gælder at smide mad ud, får jeg spist meget mere frugt og grønt end jeg ellers ville gøre.

Ergo; det er sundt at holde marsvin. Basta !!!!Billede 152

22 meninger om “Det er sundt at holde marsvin !!!

  1. @Dortesjs…Først; velkommen til :-)) Egentlig har du en god pointe, jeg vil tro at både spåner, med diverse indhold og resten af højen vil være velegnet i kompostbeholderen. Og det der med alderen; jeg bliver 50 næste gang, men derfor kan man jo godt være fjolleglad :-))

  2. jeg sidder lige nu og overvejer at få et marsvin da jeg osse skalbruge gødning til min have. havde sidst marsvin da jeg var 14 haha nu er jeg 50 men har aldrig mistet interessen for det lille dyr. dine små ser så søde ud knus fra mig.

  3. @Anette….Selv rosenkål har jeg lært at spise. De skal bare ikke koges for meget, så er de faktisk lækre :-))@Donald…Ja gnavere gnaver alt der kan gnaves i :-))@Inge…Bestemt :-))@Jens…Jeg ville jo gerne have katte, men vil hellere dele foder med marsvin end med katte ;-))@Rigmor…Haha, nej jeg skal nok lade de små få først :-))@Guri…Det skal jeg nok :-))@Rimkoger….Dejligt at i har en hund der vil spise grønsager :-))@KirstenK…Det er det nemlig :-))@Ditte…Ja den havde jeg ikke engang forudset :-))@Annette…Ja nu er de begyndt at småpludre og det bare hyggeligt.Mekanikere er simpelthen uundværlige når man som jeg har en gammel bil :-))@Margrethe…Sgu er det så :-))

  4. Hahaha! Herlig konstatering.Er de små søde blevet lidt mere fortrolige med den nye adresse?Til dit sidste indlæg, ja det er guld værd, at have en mekaniker, der har tid når man har brug for det.Knus og en rigtig god dag til dig.

  5. Frederik Vovhund har åbenbart marsvinegener i sig. Han elsker alle former for frugt og grønt, så han nyder at vi deler og på den måde får vi alle nok 🙂

  6. Jeg synes det er enormt smart. Tænk hvis jeg bare kunne dele mit eget mad med de små….. det ville da være dejligt nemt, haha…. Jeg vil også have marsvin!

  7. Nu så jeg det, Sofus har jo hvid pels nogle steder. Det er "sjovt" (eller interessant) at du foretager marsvine-sikring, fordi gnavere gnaver ledninger over 🙂

  8. Ja det er sundt at holde marsvin *GG* Det ser lækkert ud det hele… lige pånær rosenkålene – det lærer jeg vist aldrig at spise 🙂 God dag til dig 🙂

  9. Du får mig altså ikke overbevist om, at jeg skal ud og købe marsvin 😀 Jeg tvivler dog ikke på, at det er sundt at spise det samme som dem 😉

  10. Godt for noget at holde marsvin? selvfølgelig – ja, det er sikkert også godt for Møffe og den anden 🙂 Fik vi opklaret hvordan du kan se forskel på de to grislinge?

Der er lukket for kommentarer.