Inflation eller ???

Er grantræer bare meget meget dyre i år.

“Mit” juletræ er blevet sat op udenfor, og det er sandelig skrumpet en del siden sidste år. Til næsten halv størrelse !!!

Så er det jeg skal huske at være glad for at det står udenfor mine vinduer så jeg kan nyde det alligevel når nu det der bliver tændt lys den 1. december.

HPIM5656juletræet januar 2010

Billede 001juletræet nu

7 meninger om “Inflation eller ???

  1. @alle….Jeg håber at årsagen til at årets træ ikke er større er at det denne gang er plantet og kan få lov til at gro. Men kan man overhovedet plante grantræer i Novenmber ???? Hmmmmm, jeg må spørge viceværten :-))

  2. Wauw hvor fantastisk at have sådan en smukt træ lide ude for sine vinduer og det passer da fint i højde til dig.Jeg tror faktisk at juletræer er blevet dyre i år.Glæder mig til at se et billede hvor det er tændt. 🙂

  3. Det er sandelig krøbet, men det skal nok blive flot med lys i 🙂 Her er der flere, der allerede har juleudsmykning i haverne – det er ret festligt 🙂

  4. Juletreer er dyre,min favoritt er edelgran…den dyreste av de alle ;)Men de siste årene har jeg hatt plastikk tre i stuen,pga kattene var rampete. I år skal jeg ha ekte og jeg gleder meg til lukten ;)Så håper jeg at de er blitt voksen disse pusene våre hi hi…Har ikke så dårlig samvittighet,siden jeg har spart penger de siste år :)Ha en strålende helg 😉

  5. Det er nok krøbet i vask…Godt at du har fornøjelsen af det…Men det er hyggeligt med lys i træerne i december måned…Knus til dig…

Der er lukket for kommentarer.