Mere brød….

… er bestilt. Denne gang til ostebordet til en julefrokost på den lokale SFO. Surdejen er godt og vel levende og aktiv igen, så der kunne også blive til et par lækre flutes til mig. De skal senere idag flækkes og dækkes med lidt salat, god ost og røget skinke.

Billede

8 meninger om “Mere brød….

  1. @Helle…Det blev de også :-))@Catarina…Bager? muligvis. Jomfru? njaehhhh, det er vist længe siden :-)@Rigmor…Selvfølgelig. Jeg sender pr. mail til dig, men det bliver først i morgen :-))@Rimkoger…Hahaha, ja det gør man :-))@Miriam…Jeg læser dit indlæg om dit arbejde senere når jeg har tid til at svare rigtigt :-))@Madame…Det duftede også dejligt :-))@Jens….Jeg bruger surdej. Før det blev de også for kedelige her i huset :-))

  2. Hvor ser det godt ud. Jeg er ret dårlig til at bage flutes; jeg laver dem altid for tynde og så bliver de lidt kedelige! Dine flutes ser fantastiske ud!

  3. Mmm, det så lekkert ut 🙂 Ja, "mine" barn og jeg hadde en fin tur i skogen 🙂 I dag ble treet kuttet og tatt inn 🙂 Gleder meg til å se det pyntet og håper "mine" barn for lov til å ta seg av pyntinga 🙂

Der er lukket for kommentarer.