Kameraindstillinger

Jeg ærgrer mig over at have været SÅ længe om at holde op med at bruge auto-knappen på mit kamera og i stedet begynde at finde ud af indstillingerne. Det KAN jo faktisk, også for mig, lade sig gøre at fotografere sne. Og da jeg nu er så vild med sne, såeeeeh….

Billede 005Hedehusene ved 20-tiden i aftes

Billede 009 Vestergade, Roskilde lige nu

Nu skal grislingernes bur renses og bagefter skal jeg ud i sneen. Bare for min fornøjelses skyld.

9 meninger om “Kameraindstillinger

  1. Kjempefine bilder! Spesielt det øverste der snøflakene faller ned var veldig fint. Jeg synes også det er veldig lett å bare klikke i vei uten å tenke alt for mye på innstillinger. Man har liksom ikke tid til å tenke på hva som blir best hver gang.

  2. Synes godt det kan være svært at fotografere sne – også selvom man har indstillet kameraet til snevejrsbilleder 😉 Flot billede du har taget 🙂 God aften til dig og de små grislinger 😉

  3. Åh, kjære snille deg, send meg litt snø 🙂 Fine bilder! Og sneflokke kommer vrimlende var fin 🙂 Om jeg tar snøbilder kan det hende jeg låner den teksten av deg 🙂

  4. Selvfølgelig kan du da bruge alle de andre knapper, nogle gange skal springe ud i det….Fine snebilleder, er bare pænest når solen skinner eller som det øverste med elektrisk lys….knus fra mig…

  5. Heisann!Å så mye snø dere har fått… her slutta det å snø, men kulda kom!Det er rart med det at dufter og lukter vekker så sterke minner.Vi hadde julestek med svisker og ananas!Ha en kjempeflott helg i snøen ;:OD)

Der er lukket for kommentarer.