Luftetur

Køkkengulvet blev clearet for diverse ledninger og ikke-grislinge-egnet støv og skrammel. Smuthuller ved siden af komfuret blev spærret og så blev fløjtegrisene ellers løftet ud på køkkengulvet mens deres bur blev tømt.

Det er småfarligt med al den megen plads…Billede 092

Men så kan man da heldigvis finde sig en krog at gemme sig i…Billede 093 Billede 094

Pjat……det er sådan set også meget sjovt at bevæge sig lidt rundt på gulvet. Og trygt når man er 2.

Og sådan futtede to små fløjtende radiobiler rundt og snusede og hyggepludrede……Billede 095

Bagefter skulle der soves længe i den rene kasse, godt puttet ned i velduftende hø.

7 meninger om “Luftetur

  1. Hvor de hygger sig, dine 2 små medbeboere. Jeg kan godt forestille mig, at der er fuld fart over feltet når de har overvundet den første skræk over den store verden, der pludselig viser sig for dem ☺.

  2. Nei men så søte samboere du har ;)Kunne se på fotoet at de smilte med hele seg,de er heldig som har deg som eier ;);)Du så må jeg jo bare si,at kommentaren fra deg i dag,var bare så hjertevarm… Du setter deg virkelig inn i andres liv,og tenker på andre hele din tid :):)Du er et vakkert menneske ;)Takk for at du er min venn…Klemmer fra meg til deg..

  3. Sikke nogle dejlige billeder – ja, det gælder om at gemme sig, når verden pludselig bliver så stor 🙂 Jeg kan se, at de har glæde af at være to.Klem og en rigtig god søndag til dig!

Der er lukket for kommentarer.