Ugeplan

Mandag:  FEST FEST FEST (lukketid ?  det må guderne vide, hovedparten af mine faste gæster har taget en feriedag i morgen, så de er helt klart parate til at feste igennem)

Tirsdag: arbejde (der bliver sikkert en del reparationsøl der skal åbnes)

Onsdag: arbejde (mon ikke det bliver en ret stille aften?)

Torsdag: arbejde (kollegaen ville gerne holde fri)

Fredag: FRI FRI FRI

Lørdag: arbejde (der holdes julefrokost på værtshuset og jeg får hjælp bag baren af en kollega til Chef. Der bliver travlt med både drikkevarer og koldt bord og tallerkner osv…)

Søndag: FRI FRI FRI (i stedet for torsdagsvagten. GOD løsning)

Og så lige et billede af 2 af gaverne til Chef, resten er der andre der medbringerBillede

Checken er det meningen Chef og hustru skal bruge på en operarejse til en hovedstad et eller andet sted i Europa. Jeps….OPERA. Ingen regel om at man skal elske dansktopmusik blot fordi man har været i helt liv i restaurationsbranchen.

Mit kamera er opladet og om ikke andet dukker der et billede op af undertegnede iklædt eet eller andet festligt (?) som kollega har fundet på, men absolut ikke vil fortælle om i forvejen. En buket blomster skal jeg lige have med til Chef og hustru i anledning af dagen, så om få øjeblikke kaster jeg ud under bruseren og triller derefter i roligt tempo mod hedehusene.

Ha’ en fantastisk mandag alle sammen…..

8 meninger om “Ugeplan

  1. Festen vil sikkert fortsætte længe; snevejret med kuldegrader kan lokke mange til at blive indendøre længst muligt! Og med alt den hyggelige pynt, billige priser og godt selskab, ja da skal du nok nå at få trætte futter 😀

  2. God dag – og god uge :)Jeg ved ikke, hvad der ville være værst – opera eller dansktop, når jeg ikke er til noget af det 😉 men en vældig fin gave til en operaelsker 🙂

  3. det lyder som om det bliver en festlig dag, og smart at bytte så du har fri søndag. Det er da en fin gave Chef får, dejligt med en rejse…En god uge til dig…knus..;-D

Der er lukket for kommentarer.