Ohhh what a night

Jeg er træt. Træt træt træt.

Men sikke en aften.

Sikke en fest.

Dobbelte regnskaber.

Lave priser fra kl 17.

2 svingende kolleger i baren.

Skøn udklædning (er dybt taknemmelig for at Bunny-kostumet stoppede med butterfly, ører og manchetter!!!!).

En glad Chef som blev så begavet og rørt at stemmen knækkede under takketalen.

Billede 095

Nu skal der soves 5 kvarter i timen. Mindst!!!!

16 meninger om “Ohhh what a night

  1. Speed-sleeping lyder som den direkte stress-rute – ja, men jeg tror nu ikke det gælder dig. Det er et skønt billede og jeg er ikke forbavset over, at chefen kan knække over i rørte toner. Du ønskes en supergod dag!

  2. Sikke et herligt billede, godt at du slap for hale, netstrømper og stiletter ☺. Men flot ser du ud.Jeg håber efterhånden, at du har fået udsovet og er parat til vagten i aften.Knus og god arbejdslyst til dig.

  3. Hvor er det godt at læse, Annette – og sikke et skønt billede af dig 🙂 Jeg håber du har fået sovet grundigt ud.Ha' en dejlig dag, klem!

  4. Ej hvor ser du altså både sød og glad ud. Sikke en fest og hvor må chefen ha været overrasket og glad. Skønt når man kan få sådan et arrangement stablet på benene. Og gaven var da helt fantastisk!!!!! Ha en dejlig dag♥

  5. Jamen ER det netop ikke hele kostumet??? Ja, måske bortset fra halen – resten skal bare ikke være der! ;-DDet lyder som om alt gik op i en højere enhed og chefen blev fejret på bedste vis. Det manglede også bare med så foretagsomme igangsættere 🙂

  6. Du ser dejlig ud :)Det er dejligt at blive rørt – og røre hinanden :)Jeg kan se på min blog, at du ikke gik direkte i seng 😉 så jeg håber, at du sover sødt nu.

  7. Hvor ser du bare knald godt ud seriøst. 🙂 og hvor ser det bare hyggeligt ud.Jeg kan godt forstå at du er træt, så sov rigtigt godt og se at blive udhvilet. 🙂

Der er lukket for kommentarer.