Status

4 aftner i stribe, heraf 3 med en spirende forkølelse og dundrende hovedpine, er muligvis lige i overkanten, men anderledes kan det ikke være.

Iglasset er rygende varmt vand med honning & rom. I min mave er 2 panodiler.

Planen for imorgen er at svede “DET” ud af systemet så jeg kan være klar til julefrokostservering på lørdag.

Billede

13 meninger om “Status

  1. Annette…kan du ikke lige lave sådan en tody til mig også…snøøøft…god bedring til dig,jeg håber du når jobbet lørdag, jeg skulle gerne nå en Københavnertur med Ditte (?)

  2. Py altså det lyder ikke fedt, men jeg "kender" dig, du giver ikke sygdommen lov til at slå rod, men kæmper en brav kamp, med varme drikke, panodiler og masser af dyner. God bedring og varme knus herfra. 🙂

  3. God bedring. Det virker helt sikkert. Kom engang hjem fra arbejde en fredag morgen og var træt og snottet og ugen havde bare været træls. Haps med en romtoddy kl 8.30 på sengekanten og jeg vågnede igen kl 13 og var frisk…. Nævnte jeg at det pludseligt var blevet lørdag!

  4. Huff og huff stakkars deg :(Håper formen kommer fort tilbake slik at du er klar for lørdagen.Masse god bedring,jeg sender herved friskmeldings tanker 🙂 Klemmer fra meg til deg 😉

Der er lukket for kommentarer.