ABC Scandinavia — E

E skal stå for Eventyrligt……..

Eventyrligt fordi livet som sådan ER eventyrligt.

Billede 039

Engang var det eventyrlig sommer med spejlinger i søer og grønne blade og duft af pollen i luften……..

I disse dage  er det eventyrligt snevejr på et alt for eventyrligt tidligt tidspunkt….Billede 029

Men på den mest eventyrlige vis vil det igen blive forår, lunt og grønt igen….Vi skal bare vente lidt…

Flere Scandinaviske E’er finder du her:abc skandinavien

19 meninger om “ABC Scandinavia — E

  1. Livet er eventyrlig, ja :)Flott å se kontrastene slik du viser her!Takk for kommentar hos meg,jeg er glad sjokoladen var fristende!Ha en fin søndag 🙂

  2. Åh, det var rigtig godt fundet på til E 🙂 Ja, på eventyrlig vis bliver det igen forår, lunt og grønt … Rigtig god søndag til dig!

  3. Smukke billeder 🙂 Hver årstid har sin charme – nogle årstider synes man måske bedre om end andre men de er smukke på hver sin måde synes jeg 🙂 God weekend.

  4. Et flot eventyr – sommetider ville jeg bare ønske, at jeg kunne lukke bogen og nøjes med at tage eventyrsneen frem efter forgodtbefindende 😉 Eventyr var nu et rigtig fint valg til E – god weekend 🙂

  5. ja livet er et eventyr, og vejret også…Jeg kan også godt lide sne bare ikke kombineret med DSB…Godt valg for E…God lørdag til dig…

  6. Denne slags vejr i December er sjældent, men dog kan jeg huske nogle vintre i 50'erne, der lignede lidt, og iøvrigt også både 1981-82 og 86-87.Jeg kan ikke lade være med at grine lidt – man har lige diskuteret afskaffelse af isbrydere. Når danskere ikke har set isvinter i 12 år, så tror vi at det aldrig mere vil ske – eller hvad?

  7. Jeg har lige været ude med hunden… i høj solskin, bidende frost og knirkende sne under støvlerne… så jeg er enig, vinteren er også eventyrlig 🙂

  8. Hver en dansk årstid har sin egen charme, og jeg vil meget nødig undvære den eventyrligt skønne vinter. Skulle jeg fraskrive én, ja da (bliver sikkert buhet ud 🙂 ryger sommeren fluks.Med den megen sne, der er kommet senest, vil det sikkert være et flot skue at sidde på bænken ved søen!Jeg håber, du er parat til at servicere ved julefrokosten i dag 😉

Der er lukket for kommentarer.