Lys i Malmö

Malmö i December er julestemning så det vasker sig……Der er lys alle vegne !!

Billede 013 Billede 017Billede 018 Billede 019 Billede 021 Billede 022

Det var en rigtig hyggelig dag hvor vi startede med at besøge Bente som er præst ved Stadsmissionen i Malmø. Bente har for år tilbage været præst i Slagelse og derfra kender mor og hun hinanden. Det var spændende at høre om stadsmissionens arbejde for hjemløse, misbrugere og andre der lever et liv på kanten af samfundet.

Derefter dalrede vi bare rundt og så på vinduer, indersiden af diverse forretninger, fik lidt god mad og nød alle julelysene.

I en ICA hamstrede mor pepperkakor og jeg købte ostekake og sådan een skal nydes om lidt når den er varm…

Om jeg fik købt nogle julegaver ??  Nej, ikke en eneste.

11 meninger om “Lys i Malmö

  1. Sikke nogle fantastiske billeder du har taget – julelysene og udsmykningen er enestående smuk. Dejligt at læse om jeres dag, Annette!Husbond og jeg skal til Helsingborg en dag, og jeg håber, der er lige så smukt som i Malmø :-)Klem og ha' en rigtig god onsdag!

  2. Hvor er der mange lys, det kan jeg faktisk godt huske nu jeg ser det igen….Dejlige billeder du har taget…Her i Sorgenfri er der slet ikke pyntet på torvet som der plejer det er rigtigt kedeligt…Lyder som en hyggelig dag du har haft sammen med din mor…Gaverne når du nok…;-D

  3. Oi…så vakkert julepyntet det er i Malmø….nydelig:) Jeg liker slikt:)Turen høres helt herlig ut. Julegaver kan du kjøpe når du er hjemme igjen:)Nyt dagene, klem fra meg:)

Der er lukket for kommentarer.