Vejret lige nu i Roskilde

Billede 032

16 meninger om “Vejret lige nu i Roskilde

  1. @Annemarie…Det blev æv da jeg skulle køre….Biler på kryds og tværs alle vegne :-))@Rimkoger…Hmmm, vil du slet ikke ha bare lidt af det ??@Catarina….Joooo lidt kan du vel få :-))@Kisser…Ja men mest øv fordi der er så mange tossede billister derude :-))@Helle…Måske får vi sol i morgen :-))@Yt…Vi mangler lidt sol her for at gøre det rigtigt smukt :-))@Anjoe….Sol og fuglekvidder har været langt væk herfra…Jeg kigger forbi legehuset :-))@Guri…Min dæk er gode og jeg kører fornuftigt, så ingen fare her :-))@Ellen…Nogle gange er det lidt spooky med de der anti-spam ord :-))@Tina…Du kan lige tro jeg er gald for at andre klarer det med snerydningen og bagedagen skal nok blive super :-))@Annette…Nej jeg er ikke træt af sneen…syns den er skøn.Det med filmen må vi kunne hitte ud af…Jeg undersøger lige sagen.Og dem der står i kø for at flette tæer har liden interesse, det er nemlig mestendels mine gæster på værtshuset…hehe…IKKE kærestepotentiale :-))

  2. Jamen dog, hvor ser det hyggeligt ud….. Forhåbentlig er du ikke allerede træt af sneen, selv om I har fået en del allerede.Mange ting er sket hos dig i den sidste uges tid, jeg har læst dem alle, men de får ikke alle en kommentar ☺.Nøøøøj, hvor vil jeg gerne have fat i Old Boys filmen, den ser sjovt, hyggelig og spændende ud. Lige noget for mig. Sidste gang vi var i DK, var "Pigen fra Egborg" indlagt i et eller andet blad, jeg kom til at købe. Mon jeg kan være lige så heldig med Old Boys filmen ☺. Hvor hygger grislingerne sig, men jeg tror også de er havnet i et rent grislingeeldorado hos dig.Dit dybsindige indlæg fra i mandags bekymrer mig lidt. Med det outfit du havde på d. 29, så må de "flette tæer interesserede" da stå i en lang kø udenfor din hoveddør.Knus til dig.

  3. …og i Nordsjælland. Og her i Havdrup. 15 cm mere sne at flytte på, når det nu er begyndt at blæse 😦 Smukt er det, men jeg vil hellere undvære 🙂 Og hvad er så lige antispam-ordet? 'sness' :LOL:

  4. …og så – ihukommende nogle af dine tidligere hede skriverier – da skal du måske ikke være for ønskende en kæreste *LOL*klik og besøg mit Legehus 😉

  5. Her har vi strålende sol – men det gjorde ikke noget der ok et lille snevejr forbi, bare sådan lige for at friske op på det hele. Så når du er færdig med det, kan du så ikke sende det herover. 😀

Der er lukket for kommentarer.