ABC Scandinavia — F

Flammer…her fundet på en stribe ældre billeder:

flammer 2 flammer 3 flammer 4

Mange flere eksempler med  F findes her: abc skandinavien

21 meninger om “ABC Scandinavia — F

  1. Et kort øjeblik forledte overskriften mig til at tro, at du ville vise billeder af gamle flammer – ikke 'bare' gamle billeder af flammer ;o)

  2. Heisann!Earth, wind and… Flott valg!Jeg ligger litt etter i ABC på grunn av at jeg ikke har vært hjemme. Dessuten herjer forkjølelse i kroppen, men håper å få tatt de siste bildene til F i morra!Ha go' hælj ;:OD)

  3. Varmt F-valg som vi trenger i denne kulde-perioden.Fine bilder.PS Hvordan får du til dalende snøkrystaller på siden din? Veldig julete og fint 😉

  4. @Annemarie…Flammer må der til, nogle gange må vi tænde selv og andre gange kan himlen :-))@Inge….Takker :-))@Madame….Hahaha, det er godt med dig. Nej det gør jeg meget sjældent :-))@Donald…Haha, jeg er jo høj…såååeh det :-))@Mette…Ja der går nogle til på denne årstid :-))@Belladotte…Lys giver faktisk masser af varme, om ikke andet så mentalt :-))

Der er lukket for kommentarer.