Småkager !!

Jamen var det bare hyggeligt. Ja DET var det. Nikolaj, Louise og jeg trillede, drejede, og stak småkager ud. Vi var igang fra 12-20 og alle fik hver en dåse med pebernødder, kokoskranse og jødekager.

Ingen orkede eller havde plads til den store kokkerering så maden blev hentet hos Tai Tip Take Away. Meget lækkert, meget rigeligt og i den grad værd at anbefale.

Billede 003 Billede 007

I eftermiddag står den på julebanko på værtshuset og selvom  jeg aldrig aldrig vinder noget som helst til den slags glæder jeg mig til at tilbringe en hyggelig eftermiddag sammen med gæster, chef og kollega !

14 meninger om “Småkager !!

  1. Skønt og et flot resultat efter bagedagen.Godt, at I har hygget jer ind i mellem, så bagningen ikke blev en sur pligt.Småkagebagningen er en af de traditioner, som ikke findes her hos os. Husbond er ikke vild med danske småkager og tjah, jeg har jo nok bedre af at undvære dem ☺.Den med græsset, den var god. Det havde jeg aldrig gættet. Jeg tænkte på bønnespirer og karse, men synes frøene så lidt store ud ☺.Knus og en rigtig dejlig dag til dig.

  2. Hva er jødekaker??? Du er så flink, men skjønner godt at det var koselig å bake sammen. Selv skal jeg lne brors barn og lage pepperkaker en dag. 😉

  3. Uhmm det ser lækkert ud Annette – kunne godt lige bruge en til aftenkaffen :-)men må hvsi vente til vi får bagt på onsdag – god aften til dig 🙂

  4. Lækkert! I morgen er den min tur. Datteren kommer for at deltage og dejen til brunekager, vanillekranse og citronspecier ligger klar i køleskabet. Så skal der rigtig lugte brunt og brændt (men ikke for brændt ;o)

  5. Hjemmebagte jødekager er et større arbejde, men smager bare så dejligt ;-)Vinder du ikke i eftermiddag, må du trøste dig med, at du i går havde mange (bage)plader fulde, he-he!

  6. Ih hvor ser det godt ud, og belønningen kommer med hver en småkage du putter i munden siden hen.God fornøjelse med julebanko. Gid du må vinde.

Der er lukket for kommentarer.