Jeg hader at fryse

Og frosset har jeg. Hele aftenen. Næsten ingen varme, næsten ingen gæster og dermed intet at løbe hurtigt efter. Nu har jeg siddet hjemme ½ times tid er så småt holdt op med sitre og kan tænke på aftenens virkeligt varme oplevelse, som den eneste!

Een af vores gæster havde et meget stort stykke friskrøget østersølaks med til deling mellem Chef, kollega og yours truly……med et ønske om en glædelig jul og et tak for god betjening året igennem.

Når kollega næste gang møder på vagt, medbringer han de proffesionelle kokkeknive og skærer lækre bløde delevenlige skiver til os alle 3. Og så kan man bare se frem til et stykke godt brød med røget laks og røræg. MUMS.

10 meninger om “Jeg hader at fryse

  1. Et godt sted tiltrækker rare kunder, eller hvad? Jeg tror det med frysningen kan have noget at gøre med en forbigående flue (eller forkølelse). Håber det er ovre nu (lægerne siger vi konstant får små sådanne, men normalt banker dem ihjel med vores immunsystem så let som ingenting).

  2. Åh stakkels dig, jeg hader også at fryse, det er så modbydeligt. også lidt kedeligt ikke at have noget at lave, så er aftenen så lang…Det var sødt af gæsten at komme med laks til jer, rart at der bliver tænkt på én…god tirsdag til dig…

  3. Det er svært at få varmen igen når man har frosset så længe, min anbefaling er et varmt bad og så i seng. Men du skal vel også lige geare langsomt ned en halv eller hel time inden du kan sove når du kommer hjem midt om natten?Sov godt.

Der er lukket for kommentarer.