Indendørshygge

Morgenens småopgaver er væk……

Grislingerne har fået rent bur…ikke noget sensationelt der, det får de nemlig to gange ugentligt. De er blevet vejet, og fundet tunge nok (læs: i trivsel). De æder lystigt og har taget 110 og 135 gram på siden de flyttede ind her.

Mit køkken ligner igen et køkken. Diverse papkasser er skåret og foldet og skal bæres ud i container mens affaldet fra grislingerne skal i en anden.

Hundeluftere udenfor er godt pakket ind. Det sner og fyger over Roskilde.

Indtil jeg skal agere chauffør engang i aften, skal der bare hygges indendøre i varmen.

Lys er tændt og lidt småkager hældt op…..Computeren spinder og indtil flere bøger venter.

Billede 153

9 meninger om “Indendørshygge

  1. Lyder som en rigtig ønske dag. Herligt ikke at skulle en masse, til en bestemt tid. Håber det var ok at kører. Her på fyn var det glat da jeg kørte til nattevagt. Men smukt og meget koldt.

  2. Jeg har forstået, at I har fået mere sne og for mig er sne = hygge.Håber ikke det bliver for sent du skal ud og agere chauffør. Knus og sov godt.

  3. Det vejr er da også kun til hygge. Pas nu på dig selv, når du bevæger dig ud i trafikken.Meget sjov ordbog, du leverede i sidste indlæg 🙂

  4. Det lyder vel nok hyggeligt! Her sner og fyger det helt vildt, så der er bedst indendørs i dag. Jeg var lige ved at køre fast, da jeg var ude at købe ind :-)Klem og ha' en dejlig dag, Annette!

  5. Det ser også hyggeligt ud, dejligt også bare at lave ingenting (hygge)..ser gode ud dine småkager..;-D knus og en god dag til dig..

Der er lukket for kommentarer.