Det bliver ved og ved…..

……og jeg syns det er skønt.

Billede 040

kl 10 i dag

Jeg synes det er helt dejligt at blive mindet om, igen, at naturen kanvi ikke stille så meget op overfor.

Og kære venner, selvom jeg ikke skal ud og fjerne sne foran mit hus, så tager det også for mig den dobbelte tid at komme frem og tilbage til jobbet….når jeg ellers finder bilen nede under snemasserne, og indkøbene som skal klares på vejen skal også planlægges ind på en anden måde end ellers.

MEN…verden bliver så lys og så stille og DET er så dejligt…

14 meninger om “Det bliver ved og ved…..

  1. Jeg kunne ikke være mere enig. Jeg stod lige i mørket og kiggede ud i haven og blev så glad. Bortset fra at det lyser sådan op i den mørke tid, så fryder mit indre barn sig og jeg får lyst til at lave engle, kælke og bygge snemænd. Mon ikke jeg bare skulle kaste mig ud i det? :o)

  2. Ja, det er da smukt med sne, og nu har jeg vænnet mig til, at det sikkert bliver ved med at være vinter til april. Jeg er på vej en tur rundt til alle jer, der har været så søde at linke til mig. Det når jeg alt for sjældent. Tak og rigtig glædelig jul.

  3. Ja, det er virkelig smukt, men hvor er det dog besværligt – vores venner er sneet inde, så vi må spise al den lækre mad selv ;-)Klem og en dejlig aften til dig!

  4. Din beskrivelse i går var en tro kopi af vejret her på Midtlolland. Fra min plads ved stuevinduet skiftede "billedet" af genboens store valnøddetræ konstant. Det ene øjeblik sås det med al den flotte hvide rimfrost, ditto birketræerne bag huset, og i næste var alt indhyldet i hvid tåge. End ikke foderbordet ude i vores forhave, 6 meter fra vinduet, var andet end en tågeklat ;-)I dag er alt klart, solen har smilet lidt i en times tid, så når fuglene sætter sig i valnøddetræet drysser sneen ned – meget hyggeligt at følge med i!Jeg laver mine mixede billeder via gratisprogrammet Photofiltre. Vil gerne skrive lidt info i Legehuset i midten af næste uge, hvis du ønsker det. Jeg arbejder med det samme billede i 2 udgaver, farve og s/h, "klipper" det ønskede farve ud, kopierer denne del, hiver det s/h frem, og kopierer over, hvorefter skidtet sættes præcist ind og derefter gemmes. Det var den korte version :-DHyg dig i snelandskabet!

  5. Hvor ser der pænt ud! Sneen skaber mirakler – den grå jord bliver skinnende hvid! Jeg kan ikke lade være med at tænke på om der har været en hvid tornado 🙂

  6. ja det er smukt og jeg er glad for at jeg ikke skal noget i weekenden, så kan jeg jo bare nyde snevejret…;-D En god lørdag til dig, håber du finder bilen…knus

Der er lukket for kommentarer.