Det er altså god humor !!!!

byvejr_dag1

Og i radion har de lige meddelt at det fortsat er tørvejr i hele regionen !!!

Og udenfor mine vinduer drysser sneen hyggeligt ned…..Billede 046

8 meninger om “Det er altså god humor !!!!

  1. Du har mye snø ja…og værmeldingen tar stadig feil:)) Hos meg er det -10 og vind….direkte vondt å være ute….Ha en fin kveld, klem fra meg:)

  2. Hej AnetteDejlige vinterbilleder. Ja, man skal aldrig tro DMI og andre lignende, man skal oftest bare bruge sine øjne istedet. Det jeg også være ude for ;-)mange snehilsner Lone.g

  3. Hei ! Takker for koselig besøk. Her hos meg er det kaldt og sneen daler lett ned. Juleforberedelsene er på et lavmål, men håper det skal ta seg opp etterkvart.Om eg ikkje stikk innom deg før Jul, vil eg nå ønske deg og dine en fin Juleferie :))

  4. Jeg er nok ikke særlig kvik; eneste, der nærmer sig humor set via mine brilleglas, er de to hjerteformede kurver!Det sner let her på Midtlolland, er minus 5, så jeg må hellere få gjort nogle fugleguf parat ;-)Hyg dig i Roskilde!

Der er lukket for kommentarer.