Jul !!!

 

Da jeg skal arbejde i morgen aften og dagen helt sikkert kommer til at byde på transportudfordringer, logger jeg bloggen af for julen.

Med denne lille collage vil jeg ønske jer alle en rigtig varm, nær og glædelig jul. Må i få alt det samvær med jeres nærmeste som i måtte ønske.

Varme knus hele vejen rundt……..Vi ses på den anden side :-))

Julehilsen bloggen 2010

Ekstra arbejde….

Blev ringet op af Chef om jeg kunne tage lidt ekstra timer idag ? Han skulle til bisættelse. Og det kunne jeg naturligvis.

Så jeg gled til Hedehusene tidligt i formiddags, og kunne ved ankomsten konstatere at der var flere bisættelser samme dag. 3 faktisk. Jeg kendte kun een af dem og ville egentligt gerne have deltaget i lige den bisættelse, men ingen kan jo være 2 steder på een gang, så jeg nøjedes med at sende en venlig tanke.
Jeg  fandt den absolut sidste julegave i dag, så også på den front er der julefred her….

Vejret i morgen er en smule bekymrende og jeg har en alvorlig overvejelse om at lade bilen stå og satse på bus 123.
Video 006