Ekstra arbejde….

Blev ringet op af Chef om jeg kunne tage lidt ekstra timer idag ? Han skulle til bisættelse. Og det kunne jeg naturligvis.

Så jeg gled til Hedehusene tidligt i formiddags, og kunne ved ankomsten konstatere at der var flere bisættelser samme dag. 3 faktisk. Jeg kendte kun een af dem og ville egentligt gerne have deltaget i lige den bisættelse, men ingen kan jo være 2 steder på een gang, så jeg nøjedes med at sende en venlig tanke.
Jeg  fandt den absolut sidste julegave i dag, så også på den front er der julefred her….

Vejret i morgen er en smule bekymrende og jeg har en alvorlig overvejelse om at lade bilen stå og satse på bus 123.
Video 006

12 meninger om “Ekstra arbejde….

  1. Flot du stiller op – også selvom du egentlig gerne selv ville have været med til højtidligheden. Vejrudsigten lover ikke for godt, krydser fingre for at bussen kører uden de store forsinkelser 🙂 Vi belaver os på at vi muligvis ikke bliver så mange 1. Juledag – nu ser vi hvor slemt det bliver 😉

  2. Du får da det hele til at falde i hak!Jeg går i juleblogpause nu – men allerførst vil jeg ønske dig en rigtig glædelig jul! Håber, du kommer til at nyde den!

  3. Du er da bare en knag til at stille op, men mon ikke de fleste ville i dette tilfælde…jeg er spændt på hvad vejret siger i morgen, heldigvis har jeg fri, er meget træt af Movia og DSB..Hav en god aften, knus til dig…;-D

  4. Nu varsles der snestorm her på Sjælland, så jeg håber, du tager bussen i morgen. Vi turde ikke køre ud i dag, da vi så bilerne skøjte rundt – så vi tyede til toget, men det var nu også hyggeligt :-)Klem og en god aften til dig!

  5. Sikke godt du sørger for grislingerne (de ER også søde!) – og sikke lækre ting og sager, du har frembragt. UHM! Rigtig glædelig jul til dig og grislingebasserne… 😉

  6. Det er som du siger, svært at være mere end et sted af gangen.Men vi kvinder, er jo ellers gode til at have mange gøremål kørende på en gang. Mennn… lige det der med fysisk tilstedeværelse, der er vi vel ret lige allesammen. Gode takner er altid godt. Vejret, tja…jeg er også lidt spændt, jeg møder 14-22.30 i morgen. Vi får se hvad der sker.

  7. I sådan en situation tror jeg alle vil hjælpe, eller i hvert fald alle som bare har en d´smule medfølelse og du er i den grad medfølelse. :)Ha, en skøn aften og pas på derude. 🙂

  8. Selvfølgelig hjælper du – især i sådan en situation, også selv om du så ikke selv kunne deltage…Håber vejret ikke bliver for slemt hos dig – her slipper vi i denne omgang.

Der er lukket for kommentarer.