Julegrin

Skål !!!!!

1. juledag

Det blev en dejlig dejlig eftermiddag og aften.

Anden blev perfekt, Ris a la Manden ligeså. Vi fik ikke spillet Matador men i stedet snakket, snakket, snakket og snakket. Og det var godt. Og i baggrunden blafrede en stille pejseild….Video 013 ……….jeg fik nemlig Hyggepejsen på DVD, og det er en hyggelig erstatning for en rigtig pejs. Ikke mindst når der skal støvsuges, og flækkes bræde osv..

Nikolaj blev meget meget glad for den trøje jeg havde købt til ham, og som IKKE er en julegave, men en meget forsinket fødselsdagsgave. Han giver og modtager ikke julegaver, og JEG giver og modtager ikke fødselsdagsgaver !!!!Nikolaj jul 2010

Jeg fik en meget meget spændende kogebog af min mor, og den glæder jeg mig til at bruge og i kommer helt sikkert til at høre mere om den og om maden i den…Julegave mig 2010

Eftermiddagen skal bruges på flere hyggelige aktiviteter.

Jeg skal et smut på værtshuset for at tælle Døde Kaniner og derefter til ex’en hvor der skal udveksles julegaver, spises hjemmebagte æbleskiver (jeg HAR sikret mig at jeg ved hvor panden er Bente!!), drikkes gløgg og senere slutter vi af med en omgang FishNchips.