2. juledag

Jammen jeg siger jer…….sikke et kaos at rejse med DSB i går.

Toget var mere end fyldt med hjemrejsede med og uden barnevogne og rollatorer, kufferter og sække med gaver. Konduktøren (eller hvad sådan een nu hedder i dagens Danmark) prøvede at jage os uden pladsbillet ud igen, men ingen af os var i stand til at kæmpe os ud af toget igen.

Jeg tror ikke det hjalp det helt store at toget manglede 2 vogne og at alle sæder i forvejen var solgt mindst 2 gange. 

Jeg skulle heldigvis kun til Slagelse, men jeg sendte mange tanker til jer der dagligt kæmper med overfyldte toge, manglende siddepladser, forsinkelser og døre der ikke kan lukkes.

Hos mor samledes min plejesøster, hendes mand, deres 2 skønne drenge og en gammel ven af min mor til dejlig mad og hyggeligt samvær. Der blev sludret og grinet og samlet op på løst og fast siden den lille families sidste rendevouz.

julecollage hos mor

Tusind tak for en dejlig dag mor !!!!

12 meninger om “2. juledag

  1. Med sådanne hyggetimer som belønning for togkaos, ja så er det ikke så ringe endda ;-)Da jeg så billedet øverst til venstre og ikke lige havde fået skilt det fra det højre, tænkte jeg, nejj hvor var det en skam, at flere inviterede ikke nåede frem, men sådan var det heldigvis ikke 😉

  2. @Margrethe….Jeg boede selv i Slagelse i en del år, så at besøge er at komme hjem, selvom det langt fra er mit barndomshjem. Dugen er superskøn og meget meget julet :-))@Guri….Jeg bruger heldigvis ikke toget så ofte….Vi havde det så hyggeligt hos mor :-))@Mia…Du kan tro turen blev opvejet af hyggen :-))@Madame…Jeg ønsker altid efter sådan en dag at vi kunne gøre det meget oftere for det er virkeligt superhyggeligt :-))@Anka….Tak for rosen. Kig gerne ind igen en anden gang :-))@Mor…Jeg har sendt collagen i en mail til dig…Knus :-))@Intetnytundersolen….Frem når man for det meste og med et smil er det ikke så slemt :-))@Inge….Åhhh ja…DET var det :-))@Runa…Jeg misunder heller ikke det stakkels personale hos DSB…de får virkeligt deres sag for i disse dage 🙂

  3. Tusen takk for hyggelig kommentar i bloggen min.Nisseparaden på peisen, er nesten litt for mye av det gode:) hihi Masse flott på bloggen din. Ønsker deg ei fortsatt flott julefeiring.

  4. Den togturen hørtes lite trivelig ut!!Men det så veldig hyggelig ut hos din mor:) Godt med slike sammenkomster i jula:)Ha en fin mandag, klem fra meg:)

  5. Uha ja, DSB – det er kaos på alle hylder.Den juledug genkender jeg jo, meget smuk :-)Skønt med familiehygge og så i Slagelse, hvor Elektrikeren er født og vokset op 🙂

Der er lukket for kommentarer.