Enhver fugl synger med sit næb….

….så jeg synger bare slet ikke. Jeg har nemlig ingen stemme tilbage !!

Er ikke forkølet og har ikke ondt nogen steder. Har slet ikke feber. Bare heller ingen stemme.

Så jeg tier stille !!!!

11 meninger om “Enhver fugl synger med sit næb….

  1. @Ditte…Ja heldigvis for det :-))@Ellen…Du har fuldstændigt ret. Jeg ligner min mor meget :-))@Laura…Tusind tak for både ros og gode ønsker. Jeg kaster mig over den varme rødvin når vagterne er overstået :-))@Inge…Hahaha, ja det må jeg :-))@Anne….Du kan også tro jeg blev drillet :-))@Catarina…Jo ellers ville jeg da være helt på den :-))@Madame….Ikke udelukkende tegnsprog, det vil ikke fungere, men smilet virker stadig :-))@Anjoe…Nemlig og gæsterne nyder det :-))@Anette…Den skal nok dukke op igen :-))

  2. hihi de øvrige har været muntre på dine vegne Annette…jeg vil bare ønske dig god bedring..må din stemme blive bedre i det nye år 😀

  3. Sender dig straks masser af godbedringshilsener.Varm the eller rødvin gør nu underværker!Og hvilket flot kollagebillede du har fået lavet af juledagen :-)Knus fra Laura.

  4. Du har da bare snakket alt for meget i Slagelse :-DKan det passe, at du ligner din mor temmelig meget? Jeg synes næsten, jeg kan se dig med et par år mere på bagen på et af billederne :o)God stemmebedring 🙂

Der er lukket for kommentarer.