Negativer og positiver

Livet består af positiver og negativer……..Uundgåeligt og ALTID.
Jeg har haft en ualmindeligt anstrengende vagt med en stjernepsykopat som gæst og var er meget meget træt i hovedet.
Kæmpestor var fornøjelse så da kom hjem og  åbnede mail fra Tina og så at hun allerede er færdig med det nye design på min blog.
Jeg ved jo ikke hvad i andre synes, men jeg er altså fuldstændigt vild med det.
Tusinde tak Tina……Jeg er meget meget glad !!!!!
Video

9 meninger om “Negativer og positiver

  1. Tror godt jeg ved hvad du mener Catarina♥ men synes ikke det er tilfældet her – den fortsætter jo ikke ud i det uendelige he he. Har selv høj opløsning. Har også læst meget om forskellige bredder på design og dette er maks. men som du siger har hver sin smag!! KNUS

  2. Det er ikke bredden til en skærm den er for bred til, det er læsbarheden der forsvinder jo bredder længden af sætningerne er. Forestil dig at du sidder med en opløsning på 1600 og du bruger hele bredden til en sætning, den kan du godt læse fordi det kun er en sætning, men så snart der er fler forsvinder læsbarheden og det er den jeg synes den gør her. Men det er jo jer der bestemmer hvordan I vil have jeres blog og ikke mig. Jeg påpeger bare hvad der bliver brugt både i aviser og andre medier og det jeg gjorde brug af da jeg arbejde inden for marketing 🙂

  3. Hejsa Annette!Puh en gæst kan være nok til at ændre en hel aften. Omkring hvad Catarina skriver har jeg chekket bredden på en lille 10" bærbar og sætningerne var ikke for lange. Bredden her er maksimun for at kunne læses på alle computere men sig til – ikke noget probelem at ændre det♥Og hvor dejligt med store billeder.KNUS

  4. Stjernepsykopa – fedt ord og ja, de findes og et eller andet sted så er de også berigeene selvom de er trættene.Dejligt dit nye design let og luftigt, et lille med har jeg dog, sætningerne er blevet en anelse for lange altså bredden af den side, er ikke helt så læsbar når den er så bred.

  5. Stjernepsykopat.. godt ord.. desværre er der nogle stykker af dem, derude i virkeligheden.. Det må da have været en lille fordel, ikke at have nogen stemme.. :-)Tinas design er super flot, det kan jeg rigitg godt lide.. :-)Hav en god dag, forhåbentlig uden alt for mange klaphatte.. :-))

  6. Stjernepsykopater er der faktisk en hel del af, der ude i virkeligheden. De er enormt an strengende, forstår din træthed til fulde. Dit nye udseende er rigtig flot, så let og fint. Det kan du roligt glæde dig over.

Der er lukket for kommentarer.