2011

Velkommen til 2011.

Kalenderen i tasken har fået nyt udseende og det samme har den på væggen.

Jeg er klar til nye udfordringer og starter med et par vagter med (forhåbentlig) mange nytårsglade gæster !!

nytårscollage

17 meninger om “2011

  1. Som rigtigt sagt, flotte billeder. Godt nytår, Annettet. Håber vi må fortsætte med at kommenterer hos hinanden, det er så hyggeligt. Jeg er SÅ vild med din Blogoverskrift. Flot

  2. Kære AnnetteDer skal også lyde en kæmpe nytårshilsen til dig på årets første dag. Sikke flotte fotos du har fået lavet dig, skønt. Jeg glæder mig til at følge dig i ord og billeder i år. kh Lone

  3. Varme nytårsønsker herfra og tillykke med de nye friske kalendere! Jeg håber du får nogle nytårsglade arbejdstimer ;o)

  4. Flotte billeder du har fået taget.Kan næsten heller ikke vente at få taget hul på foråret.Nytårshilsen fra Laura 🙂

  5. Nytårsglade gæster? Jeg er helt ked af at jeg ikke lige kan smutte ned og ønske dig godt nytår! Sikke nogle flotte sprudlende skud af krudt i lange baner 🙂

  6. Flotte billeder af fyrværkeriet, jeg har ikke fået taget nogen særlig gode nogen…Håber du får en god arbejdsdag/aften og et godt 2011 til dig…

  7. Sikke nogle flotte billed er du har taget i nat! Og har du ikke lavet om herinde? Her er så fint og forårsagtigt :-)Klem og rigtig god arbejdslyst lidt senere!

Der er lukket for kommentarer.