Fødselsdag

Så gik der 1 år med bloggen.

dannebrog Et år der er fløjet afsted.
dannebrog Et år der har været lærerigt på så mange måder.
11 dannebrog Et år som har betydet mange nye bekendtskaber her i bloglandia.
11 dannebrog Et år med 2 blogtræf hvor jeg har truffet andre bloggere.
11 dannebrog Et år der har medført god og dyb mailkorrespondance (nutidens pennevenskab ?) med stærke kvinder rundt omkring på kloden.
11 dannebrog Et år hvor jeg skrev 579 indlæg.
11 dannebrog Et år med 4415 kommentarer.
11 dannebrog Et år der gav hele 51 faste læsere af bloggen.
11 dannebrog Et år der gav mig 70 blogge + det løse, at læse dagligt.

Tak fordi i kommenter, tak fordi i læser med og tak fordi i selv deler stort og småt fra jeres hverdag.

Jeg tror sørme jeg snupper et år mere !!!!!

19 meninger om “Fødselsdag

  1. Tillykke med det første år, Annette :o) Og selvfølgelig skal vi følge med endnu et år, det ku' lige passe andet ;o) Også tak til dig for dine kommentarer hos mig! GOD VIND I 2011

  2. Ja hvis man ikke er hurtiglæser, så bliver man det da! Men tillykke med blogodagen og god vind fremover :-)Jeg sætter pris på alle slags bemærkninger, men hellere nogle færre og så en læser, der ikke er stresset .-)

  3. Kære allesammen….Tusinde tak for tillykker og hjerteligt velkommen til nye læsere. Jeg prøver hver dag at nå rundt til jer alle. Jeg prøver at lægge kommentarer, men indrømmer blankt at det ikke altid lader sig gøre.Knus herfra

  4. Stort tillykke med 1-årsdagen. Du har en dejlig blog (også tillykke med det nye flotte layout :))så fortsæt endelig med at blogge, jeg hænger på 🙂

  5. Hej Annette!Önskar dig God fortsättning och tackar så hjärtligt mycket för dina fina hälsningar hos mig under året.Hoppas vi kan fortsätta glädja varandra i år också :))Hilsen Halina

  6. Stort tillykke med blogfødselsdagen. Og jeg er da glad for at du tager et år mere. Og mig, ja, jeg følger dig osse i det kommende år. 🙂 Knus

  7. Tænker også det ville være rart, hvis du snuppede et år eller flere..tillykke med bloggens 1 års dag.Bloggeri er stærkt vanedannende 😀

  8. Tillykke tillykke med 1 års dagen, og jeg er også mægtig glad for at have lært dig at kende og møde dig i levende live…;-D…Dejligt at du fortsætter et år mere og jeg følger med…Knus til dig…

Der er lukket for kommentarer.