FRIIIIIIIIIIII

Kollega har raskmeldt sig og jeg har fået Mænd der hader kvinder i den lange udgave, så den vil jeg sætte på lige nu, mens jeg putter uder dynen med et par grislinger hoppende rundt, et glas rødvin indenfor rækkevidde og så bare nyde at jeg i morgen absolut intet skal.

Mænd der hader kvinder

10 meninger om “FRIIIIIIIIIIII

  1. Godt nyttår til deg og dine. Må du nyte fridagen din til fulle:) Kos deg og gjør hva du ønsker.Ønsker deg ei flott uke i det nye året:)

  2. Hygge, det er lige sagen, men uha, den film skal jeg ikke se! Bare hvad jeg har læst rundt om på blogge er alt rigeligt, gys!!Hyg dig, Annette, og nyd at friheden bliver lidt længere end forventet 😀

  3. Pyh, det var godt at du kunne få en fridag; det manglede også bare men så nemt er det jo ikke i lige netop et lille værtshus hvor man skal have det hele til at fungere.Den film er ret underlig – og derfor er den jo også god. Men er det ikke sådan at "den lange version" betyder at der er materiale om optagelserne? Hvor lang er selve filmen?

  4. Hvor lyder det herligt! Hyggeligt selskab i form af film og grislinger – det kan kun blive godt. Jeg kender ikke filmen, selv om der har været talt så meget om den (heller ikke bogen for den sags skyld), men Madame har sikkert ret i, at den er barsk…

  5. Det er vel nok dejligt, at du har fri i dag! Kunne du sove efter at have set filmen? Den er jo ret barsk, mildest talt ;-)Klem og ha' en go' mandag!

Der er lukket for kommentarer.