Sygdom…fortsat

Og fortsat ikke min!!!  Heldigvis!!

Kollega er fortsat syg og i skrivende stund er den allernærmeste virkelighed at jeg også lige snupper mandag aften bag baren.

Ikke den allersjoveste udsigt, for jeg trænger snart til en pyjamasdag, til at være vågen i døgnets lyse timer og til at komme lidt ud i naturen.

De sidste 3 samlede fridage gik jo op i jul alle 3 dage.

Nu skal dette ikke være en klagesang, og det er vigtigt at fortælle at det IKKE er Chef der beder mig arbejde extra, men MIG der tilbyder det. Jeg kan simpelthen ikke bære at den søde ældre herre skal arbejde SÅ mange timer hvert døgn ( kl 8 til 24) og så syns jeg altså det er bedre at vi der er raske deles om opgaverne.

Og stress får man ikke, der bag baren, for tiden. De bliver hjemme gæsterne. Skal vel komme sig ovenpå jul og nytår og finanskrise og arbejdsløshed og dødsfald (ja vi HAR nået nr. 8 også) og skilsmisser og så videre.

Nu vil jeg smutte afsted igen og kan, om ikke andet, pille julepynten ned og få stedet til at ligne den sædvanlige gamle røgfyldte bule igen.

Hils solen og lyset fra mig….de af jer der smutter ud og nyder det flotte klare lys derude i verden.

Billede 052

15 meninger om “Sygdom…fortsat

  1. Kære alle sammen…..Jeg er jo meget glad for min arbejdsplads og uden den glæde gik det sikkert heller ikke. En anden ting er jo også at jo flere timer jeg lægger derude, jo mere løn får jeg……så deeet :-))Knus fra mig

  2. Du er en knag, men pas nu på dig selv.Godt der ikke er så travlt, det hjælper lidt – dog ikke på omsætningen :o)

  3. Godt at du er frisk. Det er da godt nok blevet til mange timers arbejde julen over, så kan du forhåbentligt holde en hel lille ferie senere :-))

  4. Du er en god kollega og har en meget heldig chef.. :-)Vi kom ud i det smukke vejr.. og skal hilse tilbage, du er savnet derude.. 🙂

  5. heisann!ÅÅÅÅ godt det ikke er deg som er sjuk, men like kjedelig for den som er det! Gode tanker sendes dit!Og gratulerer med ett år. Jeg som synes jeg har kjent deg en evighet.Nå har jeg også lagt ut et bilde på bloggens meny, så nå kan alle hver gang hilse pent på meg ;:OD)Den ser riktig smuk ut, den gamle bar – for å si det på dansk!Hva med et bloggdametreff der da????Ønsker deg det aller beste for 2011 ☃

  6. Jeg har gået en dejlig frisk tur med fruen i dag, og jeg skulle hilse igen fra både solen og den blå himmel. De savner dig og glæder sig til give dig lidt kulør på kinderne når du igen får tid.God vagt på værtshuset.

Der er lukket for kommentarer.